Gisteren had ik (alweer) maar eens een negatieve test in handen, naast de dipsticks die ik tot gisteren dagelijks gebruikt heb ook een speciale vroegtest gehaald (discritest early van Colruyt) en toch voel ik me anders dan anders. Sorry voor het praatje maar heb meer zin in **** dan normaal, voel me misselijk (maar zoonlief heeft 2 weken diarree gehad en kan me dus besmet hebben met een virusje/bacterietje, geen idee of hij zich ook misselijk voelde want hij kan het nog niet zeggen), mijn onderbuik voelt gespannen en ik moet aanhoudende richting toilet voor een plas. Verder is het zeer gevoelig als zl drinkt (kan dus ook aan tandjes liggen) en misschien beeld ik het me in maar ik vind het er ook ietsje donkerder uitzien. M.a.w., ik voel me heel erg zwanger maar alle testen bewijzen het tegendeel. Pff... Volgens FF moet ik overmorgen ongi worden dus gisteren was NOD -3, een speciale vroegtest zou dus relatief betrouwbaar moeten zijn. Oh ja, en de ovutestjes die ik nog steeds dagelijks gebruik omdat mijn nieuwe temp sensor nog niet binnen is (heb bericht gekregen dat ik mijn oude moet opsturen, ga ik morgen doen), slaan ook nog steeds wit uit. Wat lentekriebels allemaal doen met een mens he.
Hey. Mij ken je nog he Heb dat vorige maand ook gehad... was er zo zeker van en dan opeens... bloedverlies... Misschien een kruidvat-testje proberen of een clearblue met conceptie-indicator... Ik zal duimen voor u
hoe lang ben je van de pil? mijn lijf heeft me het eerste half jaar ook gigantisch voor de gek gehouden...
@bjanc Al zowat 8 jaar. Sinds de bevalling van mijn zoontje 1,5 jaar geleden nooit herbegonnen, en voor ik hem had, al 6 jaar aan het proberen+zwangerschap.
Hoi Meid!! ZO herkenbaar!! Komt ook omdat je er veel mee bezig bent, waardoor je er ook in gaat geloven en op elk pijntje gaat letten. Ik dacht vorige cyclus, zou het nu toch zo zijn..maar helaas toen zag ik mijn temperatuur dalen bij 12 dpo en ja hoor ongi doorgebroken ik hoop voor je dat het snel raak is!!