Ik heb een paar jaar geleden precies zo'n soort berichtje hier gezet.. ik weet niet meer hoelang we toen bezig waren maar zoals iemand hier al zegt.. iedere maand voelt dan als jaren. Kon je maar in de toekomst kijken dacht ik toen altijd. En nu eigenlijk nog.. want kijk nou waar we een paar jaar later zijn! ik hoop dat dat voor jou ook zo mag zijn!!
Dankje, we blijven hopen ! Soms zit je er gewoon echt even doorheen. Ik wil er niet mee bezig zijn, maar toch gaat de aandacht naar het zwanger willen worden.:x
Is toch logisch!! Je bent er toch elke maand mee bezig!! En houdt moet 80 % wordt binnen het jaar zwanger
Heel herkenbaar Staycalm en anderen! Hier hetzelfde verhaal: augustus 2013 gestopt met de pil en nu op het wachtbankje van ronde 9. Maar heb het gevoel dat het weer niet raak is. Ook mijn huisarts stelde me twee weken terug gerust: Het is ECHT nog te vroeg om me zorgen te maken, kan wel 1-2 jaar duren, ik ben nog jong zegt ze.. en ik ben al 33! Vorige maand na de negatieve test zat ik er helemaal doorheen. Het is soms zoo moeilijk om de moed erin te houden! En ondertussen aan alle kanten ingehaald te worden. Het is al moeilijk om te accepteren dat het bij jou gewoon niet zo makkelijk gaat als bij veel mensen in je omgeving. Die frustratie alleen al! Ik weet er alles van hoe het je leven gaat beheersen en je op een gegeven moment moeilijk nog van dingen kunt genieten. Ik ben vorige maand begonnen met temperaturen en ovulatietesten en ik moet zeggen, het geeft me wel houvast hoor! Zo weet je echt zeker dat je op het juiste moment bent, en kun je je lichaam en cyclus leren kennen. Mijn eisprong was bijv toch een stukkie later dan ik altijd dacht. Fertility Friend stuurt je ook allemaal lessen, op een gegeven moment weet je meer dan je ooit gedacht had! Haha. En een groot voordeel: je doet iets. Zo heb je toch een beetje grip op de zaken. Uiteindelijk zal ons geduld beloond worden.. Hou vol!
Ronde 9 is vervelend maar echt nog niets om je zorgen om te maken hoor! Je gebruikt nog geen ovutesten, zeg je? Dus voor hetzelfde geld zitten er ook een aantal rondes tussen die sowieso niet zo'n goede kans hadden. Dan hoeft er echt niets mis met je te zijn hoor! Ik zou gewoon ovutesten gaan gebruiken, verder goed door blijven gaan met het meer ontspannen ermee omgaan, en dan wens ik je dat het snel raak mag zijn!