Ronde 9! Wie ookal een aantal rondes bezig? Liefs x

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door wendy9, 26 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inno

Inno Lid

14 okt 2014
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nu 9 dagen overtijd, blijf maar hopen op die menstruatie, dan kan ik morgen de afspraak afbellen. Maar niks hoor. Al dagen ongi gevoel en zet niet door. Testen uiteraard negatief zoals ik al verwachtte.

Hopen dat ze me morgen tenminste iets kunnen vertellen.

2. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

23 jul 2014
    3.018
    64
    48
    Vrouw
    Hilversum
    ik wil ook even klagen hoor ronde 5 komt er nu al weer aan en wat frustreert het me inmiddels heb er al bijna geen zin in meer... al die teleurstelling elke keer weer... net al traantje gelaten... sommige doen het één keer en gelijk kind of zelfs door pil heen of wat dan ook....:x

3. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Gemiddeld duurt het een jaar voor je zwanger bent. Dus nog niet wanhopen. Natuurlijk als je het graag wil is iedere maand er een te veel, maar als je je er op instelt dat het een jaar kan duren is de teleurstelling misschien wat draaglijker. :) kopop!
    Ik praat het mezelf nu ook iedere maand weer in. Wij zijn nu twee jaar bezig. Als deze ronde op rood gaat volgende ronde iui. Ik bereid me er maar op voor dan kan het alleen maar meevallen.

4. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

23 jul 2014
    3.018
    64
    48
    Vrouw
    Hilversum
    klopt maar heb al in de mmm gelopen moeten nu 6 maand proberen nog en dan terug komen voor eventueel clomid maar er werd ons gezegd dat bij ons beide alles goed is... dus vandaar dat het frustreert ...

maar jeetje jij bent ook al lang bezig zeg hoe hou je dat zo goed vol ....

5. DeeDeeBowtie

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Uh niet altijd. Frustrerend bij ons was dat wij eerst allemaal andere trajecten moesten doorlopen voordat ik eindelijk een verwijzing voor gyn kreeg. Die verwijzing heb ik pas twee weken (en na een jaar al naar ha gegaan) maar deze gyn is gelukkig van het aanpakken en we mogen meteen door naar iui. Hoop heel stiekem dat het niet nodig is maar reken er toch maar op dat het doorgaat.

6. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

23 jul 2014
    3.018
    64
    48
    Vrouw
    Hilversum
    jeetje jij hebt dus ook al best volle rugzak!
    hoop voor je dat het op de natuurlijke wijze lukt :)
    wel fijn dat je goede gynaecoloog hebt !!!
    wens je sterkte en cuc6

7. Johanna992

8 jul 2014
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi! Wij zijn in februari 2014 gestopt met de pil. nu voor de 8e keer op het wachtbankje! Op internet al vanalles opgezocht wat de vruchtbaarheid kan vergroten. In de hoop dat het deze maand raak zal zijn. Wat zijn jullie ook doorzetters zeg! Dat is soms wel erg lastig hoor. Maar we blijven positief en hopen op het beste. Succes allemaal!! Liefs.

8. DeeDeeBowtie

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Hier deze maand weer op rood gezien temperatuur. Heb eens terug gekeken in mijn apps. Ronde 28 alweer.

9. Rachie

Rachie Lid

14 aug 2014
    10
    0
    0
    Even kleine update. Ik gebruik het forum niet zo heel veel, meestal vergeet ik hem:) maar ik wou even laten weten hoe het gaat.
    de uitslagen bij de gyn waren allemaal goed. Gister alles gekregen. . Positief maar toch dubbel, als alles dan goed is waarom lukt het dan niet... maja daar moeten we het even mee doen.

Vervolg is nu dat ik door te weinig antistoffen dw rode hond prik moet gaan halen blehhhh en dan mogen we sowieso een maand niet zwanger worden. Dus nu afwachten of ik niet toevallig al zwanger ben . dan gelijk prik halen en een maand voorbehoedmiddelen gebruiken en daarna kunnen we weer proberen.

Ik hoop dat ik het nu wel even kan laten gaan. En me knop we zien wel hoe het loopt kan aanzetten want het moet kunnenn :)

Mocht het toch niet lukken mogen we na de zomervakantie een afspraak maken voor gesprek over hoe nu verder en starten met behandeling. Ze hoopt ons alleen wel eerder te zien, maar dan vanwege de 7 weken echo die hun graag willen doen

Deel Deze Pagina