Mijn huisarts verwijst door wanneer menstruatie een half jaar zeer onregelmatig is, en dat was die van mij!
Clomid krijg je via de gyn om eitjes te laten rijpen. Wat ik je ga zeggen klinkt misschien onvriendelijk, maar meis 9 rondes is niks mis mee. Laat het los en probeer in je achterhoofd te houden dat er een jaar voor staat gemiddeld. Temperaturen en ovulatietesten gebruiken is zeker een tip om wat gerichter te vrijen. Succes, niet meteen zo stressen.. werkt alleen maar averechts.
Logan, ik ben ook zeker niet van plan om dat bij de dokter te vragen hoor, was gewoon nieuwsgierig wat het was maar idd pas 9e ronde maar 9 maanden teleurstelling vind ik toch wel lang! Maar achja we gaan de volgende maand weer met goede moed in! En maar proberen geduld te vinden haha! Zie dat jij ook erggg veel geduld moet hebben, ronde 25! Hopelijk is het eindelijk snel raak bij jullie!
Elke maand is er een teveel daar heb je helemaal gelijk in . Maar vaak als je je wat druk maakt werkt dat niet bevorderlijk. Voor jezelf is het ook lekkerder als je wat relaxed bent. Ach ja.. mijn geduld is helemaal op.
Beauty2012, zul je net zien dat het deze maand dus wel lukt haha! Mariam1976, ben benieuwd! Gaan gewoon uit van een positieve uitslag van de gyn! hou je ons op de hoogte?!
Logan, ja moet me er ook een stuk meer van afzetten, maar we willen het al zo lang, maar we wouden eerst alles op een rijtje hebben, vaste baan en ons huis was eindelijk klaar, wij zijn er klaar voor, elke maand klussen for life haha en dan duurd t maar, maar ga er gewoon van uit dat t ooit een keer raak moet zijn haha! Snap dat jij je geduld totaal kwijt bent! Mij kan je dan wegbrengen hoor!! Wat is jou verhaal dan? Al onderzoeken etc gehad? Maacha, ookal even bezig dus! Gebruik je ook ovulatie testen? liefs x
Wat fijn dat de uitslagen allemaal goed waren! Zou bij mij toch een last van mn schouder afvallen als je weet dat alles "goed" zit! Helemaal waar, never lose hope! Nog 3 maanden te gaan, komt hopelijk helemaal goed! Ben erg benieuwd! Laat je 't weten als de test een plusje, streepje, smiley of zwanger aan geeft?!
Je zult gewoon geduld moeten hebben. Het komt wanneer het komt. Probeer er wat ontspannen mee om te gaan. Hier probeer ik er rustig mee om te gaan. Het helpt mij niet om iedere maand te stressen. Ik wacht geduldig af en wacht tot ik eindelijk een afspraak bij de gyn heb i.v.m slechte bloedwaardes. Maar iedere dag zijn we weer wat dichterbij dat ook wij ons wondertje mogen verwelkomen
Jaaa snap je helemaal! Elke maand verdwijnt alle hoop weer en begin ik te denken of er niet iets mis is in mijn lichaam of iets bij mn vriend, moet er niet aan denken! Maar heel veel vrouwen doen er meer als een jaar over dus we hebben nog zat kansen haha! En ja ga morgen beginnen met temperaturen, hou je op de hoogte!
I know, maar ben van nature zwaar ongeduldig, altijd al, dat leer je niet zomaar af haha! Als ik iets graag wil kan ik niet wachtennn slechte bloedwaardes.. wat houd dat precies in.
Mijn progesteron na de eisprong is te laag. Ofetewel mijn baarmoeder maakt zich niet klaar voor een eventuele innesteling. Nu wachten we tot we eindelijk bij de gyn terecht kunnen om te kijken wat de volgende stappen zijn. Ik ben zelf ook een ongeduldig persoon maar zwanger worden lukt helaas niet zomaar en heb je helaas geduld bij nodig. En een chocoladereep als de rode dagen er weer zijn
Oh jeetje, hopen dat je snel terecht kan en er alleen maar positieve berichten zijn! heel spannend lijkt me dat allemaal! Hoeveel rondes bezig nu? HAHAHA ja chocolaaaa♥ heb op t moment genoegen genomen met ijs!
Zoals je kan zien heb ik drie miskramen gehad en zijn we ruim twee jaar gericht bezig. Daarvoor al twee jaar zonder anticonceptie. Onderzoek naar miskramen is gedaan en vruchtbaarheid en alles is in orde. in ronde 13 en 20 was ik zwanger en dat ging mis.
Goedemiddag dames, Ik voeg me even toe bij dit topic. Vandaag ongesteld geworden en zit nu dus in ronde 9, inmiddels wel in die 9 rondes 3 miskramen gehad. Zit er wel een beetje doorheen. Hopelijk deze ronde meer geluk!
Oh sorry heb ik niet gezien, wat heftig! Ik heb 2 rondes geleden en mk gehad maar heel vroeg nog, klote gevoel. Gelukkig is alles in orde met jullie, dus idd een kwestie van geduld en wachten tot t eindelijk raak is, gun t jullie van harte!
Leuk dat je je toevoegt! We lopen dus bijna gelijk! Wat erg 3 mk's al! Na hoeveel tijd als ik vragen mag? Ik heb in ronde 7e een mk gehad, maar was nog heel vroeg, was pas rond de 6 weken, maar blijft grof gezegd k u t! Snap dat je er doorheen zit! Ben je al na de dokter gegaan omdat je al 3 mk's heb gehad? Ik ga mee duimen voor geluks ronde 9 deze maand!
Met 3 miskramen mag je naar een dokter en gaan ze kijken waar het aan kan liggen dat het vruchtje niet blijft zitten. Ik hoop dat je de volgende keer een plakker hebt.
Hallo, Ook wij hebben een kinderwens. Ben in maart gestopt met de pil. Wij gaan nu voor ronde vijf. Je blijft je lichaam ontzettend in de gaten houden, misselijkheid, duizelig, emotioneel niet te weinig, gevoeloge tepels, maar helaas nog niets. Blijft spannend allemaal.