Ronde 9! Wie ookal een aantal rondes bezig? Liefs x

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door wendy9, 26 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariam1978

mariam1978 Actief lid

9 mrt 2014
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames ik heb een vraag. Ik ben vorige week vrijdag ongesteld geworden, eerst bruin/roodverschuiving en zondag echt doorgebroken. Nu sinds donderdag rood/bruin verlies. Alleen bij het afvegen, na het plassen. Heb ook geen maandverband of zo in. Heb dit nooit eerder gehad, herkent iemand dit?

2. wendy9

wendy9 Actief lid

25 aug 2014
    169
    3
    18
    Hoii :) ik heb geen idee, zelf deze maand ook raar, eerste dag rood/bruin, en daarna 2 dagen alleen bruin met afvegen.. misschien je hormonen een beetje in de war ofzo..?

3. Dana1989

Dana1989 Bekend lid

1 apr 2014
    754
    404
    63
    In Januari curretage gehad met 10 weken (vruchtje was al gestopt met groeien bij 6 weken)
    April vroege miskraam bij 5 weken en in juni miskraam bij 8 weken.

Ben al naar de huisarts geweest maar die wil nog even afwachten, mocht het weer fout gaan dan gaat de huisarts mij doorverwijzen naar de gynaecoloog.

We geven de hoop nog niet op dus hopelijk hebben we eind van ronde 9 beide een positieve test in handen en een plakbeeb!

4. Linda Tupper

30 aug 2014
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames het is gewoon om gek van te worden :)
    Net als jullie al vele ronde bezig met ovulatie testen en van alles
    1 x in de 2 dagen sex, 1x in de 3 dagen, iedere dag en zorgen dat je klaar komt tijdens en benen om hoog. Man ik wordt er gek van en iedereen die je spreekt zegt dan laat het los, dan komt het vanzelf.
    Nu ben ik dus ook al 35 jaar en wil gewoon niet te lang meer moeten wachten. We hebben al een dochtertje van 4, dus de gynecoloog zegt dat er niets is en ik gewoon zwanger zou moeten kunnen raken.
    Gek wordt je ervan.
    Maandag mijn NOD en normaal altijd bruine afscheiding een dag of 4 van te voren nu niet. Alleen vandaag 1x toen ik op de wc afveegde.
    Ik heb mega gevoelige tepels en gister was de sensitest negatief.
    Was er maar een toverwoord <3

5. Linda Tupper

30 aug 2014
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dus ja mariam1978, ik herken dat
    Dat heb ik normaal altijd
    4 dagen voordat ik echt doorbreek, soms een dag of 5 voordat ik echt doorbreek. Heel normaal zegt de gynecoloog, geen probleem

6. Logan

Logan Niet meer actief

Na 2 miskramen heb je al recht op onderzoek dus als je graag zou ik op je strepen gaan staan. :)

7. SK1

SK1 Nieuw lid

31 aug 2014
    4
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal, wij zijn ook al een tijdje bezig. Sinds juni 2013. 1e half jr niet op gelet maar sinds januari wel. In april een vermoedelijke vroege mk? WEek na mijn ei een enorme en pijnlijke bloeding gehad waar wc papier niet voldoende was om het weg te krijgen. Op basis daarvan onderzoek laten doen. Mijn partner perfect zaad. 15 mljn vereist en hij had er 82 mljn. Ik begin nu echt ongeduldig te worden. Ben 33 jaar en iedereen om mij heen wordt zo maar zwanger. Gister weer vriendin zwanger na 6 mnd. Ben heel blij voor haarmaar toen zij mij vroegen hoe het ging barstte ik voor t eerst in tranen uit. Voelde me erg opgelaten omdat ik haar geluk niet wil ondersneeuwen. Helaas wordt ik wel verdrietig. Wat doen we verkeerd? Ik houdt wel van een wijntje maar leef aardig gezond verder..wil ook niet rigoreus mijn leeftstijl omgooien. Ik ben een planner dus moet er niet mee beziug zijn maar zoals jullie weten, is dat makkelijker gezegd dan gedaan. Elke mnd wordt je er mee geconfronteerd. Ook wees inwendige echo en bloedtest bij mij niets uit. In januari gaan we over op vervolgstappen iom gyn. Ik zie er wel tegne op omdat ik hoor dat het vervelende en pijnlijke processen zijn. Misschien voel ik tegelijkertijd die druk ook erbij. Ik doe ovu testen. Probeer t dan om de 2 dagen te doen maar tot nu toe niets :( Ik heb een cyclus rond de 30 dagen maar laatst was ie iets korter leek t. In de 3e wk vd cyclus altijd last van bruin bloedverlies. Deze mnd aardig wat...wat dan nu overging in menstruatie. Zucht...kan t niet helpen maar wordt er verdrietig van. We hebben alles samen. net een mooi huis..werk..vrienden. De burgerlijke auto al ...nu alleen..een wondertje nog..en dat...laat zich allesbehalve plannen.

8. mariam1978

mariam1978 Actief lid

9 mrt 2014
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb dat nooit, maar het schijnt dat het nu over is. Heeft mijn menstruatie dit keer 10 dagen geduurd:(

9. mariam1978

mariam1978 Actief lid

9 mrt 2014
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop dat je snel een wondertje in je armen kunt houden

10. wendy9

wendy9 Actief lid

25 aug 2014
    169
    3
    18
    Wat erg zeg! Hele heftige periodes dus! Als je erop staat en t zou willen kun je gewoon nu al doorgestuurd worden he! Poeh ga zeker duimen voor ons! Word gek van dat gedoe elke maand en dat iedereen vraagt nog niet begonnen aan een kind? Wanneer komt 't eindelijk is?! Word steeds moeilijker om t te verzwijgen! Maar wil ze graag verassen op het moment dat het eindelijk zo ver is :D Gisteren begonnen met temperaturen, hopelijk word mn cylcus dan wat duidelijker!

P.s plakbeeb:( Hahaha

11. wendy9

wendy9 Actief lid

25 aug 2014
    169
    3
    18
    Haha herken dat echt allemaal, in de gekste posities lig ik na de seks, zodat t allemaal goed zn "weg kan banen" hahahaha! En mensen kunnen makkelijk praten met zet het van je af, iets wat je graag wilt en klaar voor bent kan je niet van je af zetten! We kunnen alleen een beetje geduld hebben maar ook dat is moeilijk! Heel benieuwd of de test nog positief gaat worden! Toch duidelijk anders dan normaal! Ga voor je duimen!

12. Madam1983

Madam1983 Actief lid

24 aug 2014
    209
    10
    18
    Helaas zitten wij al in ronde 22 :(.
    In de mm ondertussen, dat wel.
    Begrijp heel goed dat je als je de wens eenmaal hebt je het ook heel erg graag wil.
    Alleen zijn de verschillen zo groot onderling.

En wat een vervelende dingen maakt iedereen mee.
    Zo oneerlijk allemaal.

13. wendy9

wendy9 Actief lid

25 aug 2014
    169
    3
    18
    Het kan inderdaad altijd erger, maar t is nooit fijn om lang te moeten wachten, helaas is het niet vaak al na 2 rondes raak.. maar 22 rondes, poeh das lang hoor! Heel slopend! Wel alles goed aan beide kanten? Ook voor jullie hoop ik snel een wondertje!

14. Madam1983

Madam1983 Actief lid

24 aug 2014
    209
    10
    18
    We houden de rondes ook niet meer zo bij hoor Wendy9.
    Bij mijn man allea goed, bij mij is Pco geconstateerd. Daarom al ruim een jaar bezig met Clomid, helaas nog altijd zonder resultaat.
    Hoop voor iedereen dat de wens snel in vervulling mag gaan.
    Vind het prettig ervaringen te kunnen delen.
    Gevoel blijft voor iedereen hetzelfde.

15. Ryanne1991

Ryanne1991 Bekend lid

4 jun 2013
    681
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Wij zijn ook al een jaar en 8 maanden bezig.. In de MMM. Heel veel van jullie hoeven je vast geen zorgen te maken maar als je over het jaar zit en de dokter zegt wacht nog maar een half jaar want je hebt wel positieve ovulatie testen en niet een hele vreemde cyclus. Maakt niet uit, door laten verwijzen! Ik heb elke maand positieve ovulatietesten gehad maar eenmaal bij de gyn bleek pco en geen/slechte eisprong. Bij een bevriend stel van ons bleek dat haar vriend hele trage zwemmers had. Dus het is altijd de moeite waard naar mijn idee om als het na een jaar niet is gelukt om aan de bel te trekken bij de gynaecloog.

16. wendy9

wendy9 Actief lid

25 aug 2014
    169
    3
    18

Helemaal gelijk heb je! Ga ik ook zeker wel doen! Mijn vriend heeft morgen een gesprek om hem te checken, gewoon alvast na laten kijken dan kunnen we dat hopelijk afstrepen, en als het dan over 2 maanden nog niet gelukt is ga ik na de dokter. Onderzoek kan nooit kwaad, dan weet je tenminste een beetje waar je aan toe bent toch.. En ik wil gewoon ook alles graag weten haha! Hoe gaat het bij jullie nu verder?

Groetjes :)

17. wendy9

wendy9 Actief lid

25 aug 2014
    169
    3
    18
    Nee snap ik na zon tijd! Heel frustrerend hoor! Hopelijk is het voor jullie nu ook is een keer snel raak, uiteindelijk is het het wachten allemaal dubbel en dwars waard als je eenmaal je mooie kindje in je armen hebt!
    En blijf vooral je ervaringen, kwaaltjes en alles rondom delen! Leren we allemaal van!

18. Maacha

Maacha Nieuw lid

27 aug 2014
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja wij gebruiken sinds ronde 4 ovulatietesten verschillende merken geprobeerd maar nog niet egt een super gevoel bij een merk gekregen die voor mij duidelijk is. Clearbleu is duidelijk maar ook prijzig

19. Madam1983

Madam1983 Actief lid

24 aug 2014
    209
    10
    18
    Ryanne1991, wat vervelend en jammer dat jullie ook in de MM terecht zijn gekomen. Ik herken je verhaal al was bij mij wel een verschil dat ik wel een afwijkende cyclus had. Maar ik had altijd positieve ovulatietesten. Achteraf bleek dit ook bij de symptomen van PCO te horen. Een verstoorde hormoon huishouding waardoor ovulatietesten niet of minder werken. Op de clear blue ovulatietesten staat ook dat het afgeraden wordt te gebruiken bij mensen die PCO hebben. Waar zitten jullie nu in het proces?

Ik denk dat je altijd je eigen gevoel moet volgen. Als je idee hebt dat er iets niet klopt waarom dan langer wachten?
    Voordat er een diagnose is gesteld en je ergens mee verder kunt ben je zo een paar maanden verder.

Gelukkig bij ons vandaag een positief bericht, bij de fm zowaar 2 follikels die zeer waarschijnlijk beiden gaan doorgroeien deze cyclus.

Ben benieuwd hoe het jullie vergaat!
    Succes bij de onderzoeken Wendy9

20. TanteTrien

TanteTrien Niet meer actief

Hoi,

Wij zitten nu in ronde 11,
    Heb nu deze maand voor het eerst ovulatietesten gebruikt
    En die was gister knal positief!
    Hoop dat deze maand eindelijk raak mag zijn, en dat hoop ik natuurlijk voor iedereen!
    Vorig jaar 1sept. Hebben wij helaas nog een miskraam gehad met een zwangerschapsduur van 8,3 weken:(

Ik wil iedereen veel succes wensen in het zwanger worden! Xx:)

Deel Deze Pagina