Hoi meiden. ik ben vorige week woensdags gestopt met de pil maar tot op heden geen bloeding gehad. Dit na 1 keizersnede en daarna 2 jaar de pil slikken. Toen ik voor de eerste keer stopte met de pil om zwanger te worden (na 10 jaar slikken) werd ik vrij snel ongesteld. De neppe bloeding van de pil dan. In de derde ronde zwanger. Op dit moment merk ik nog niks van eventuele kwaaltjes van ongesteld worden, ben niet zwanger trouwens. Wie heeft dit ook gehad,dus dat er geen "neppe" bloeding kwam na stoppen van de pil? Vraag me dan ook af of ik wel een eisprong kan krijgen, nu ik geen bloeding heb gehad. wie o wie kan me helpen?
Hallo, hier vorige week dinsdag mijn spiraal verwijderd en eigenlijk paar druppels bloeding gehad het verwijderen. Verder Tot heden nog geen bloedingen te bekennen maar toch denk ik dat ik donderdag mijn eisprong heb gehad en sindsdien ook beetje klachten. werd wakker met veel waterige slijm, lichte steekjes. Hierna vreselijk rommelende buik. Opgeblazen en ook kleine steekjes vagina. Dus hopelijk heb ik volgende week positieve test! Ik werd niet ongesteld meer met mijn spiraal dus geen idee wanneer menstruatie. Wacht het af. Kan nog komen of wie weet ook naderende zwangerschap.