Hoi, Ik wil je ALLE positiviteit ter wereld toesturen!!!! Maar ehm, wat zou het voor verschil maken voor jou als er mensen reageren die in ronde 9 zwanger zijn geraakt? NATUURLIJK zijn er mensen in ronde 9 zwanger geraakt! Maar ook in ronde 1, 6, 12, 33 etc. Mmm, dit komt vast negatief over, maar zo bedoel ik het echt niet hoor!! Wat ik bedoel is: je hebt deze ronde net zo veel kans als alle andere rondes Ik duim voor je dat het snel raak mag zijn en dat je een goede zwangerschap zult hebben!! Groetjes Patricia
Het verandert natuurijk niks aan de kans oid maar ik vind t gewoon leuk om te hopen dat ronde 9 gaat lukken en als ik van andere mensen hoor dat t in ronde 9 is gelukt krijg je toch iets meer hoop
Volgens mij in 7 of 8, bijna 9 dus Er worden erg veel mensen tussen de 6 en 12 maanden zwanger hoor, don't worry.
Ik snap het hoor! Als je van anderen hoort dat het gebeurd is, stemt dat jou toch weer positiever. Daarom is dit: toch fijn om te horen. Zelf zit ik in ronde 8...
Ik na 9 maanden waarvan we 3 rondes niet hebben kunnen klussen omdat één van ons ziek was... dusse! Dit wordt 'm hopelijk voor je
Hier precies hetzelfde!! ook net 3 maanden omdat hier ook manlief in het ziekenhuis lag! hopelijk deze maand dezelfde uitkomst als bij jou!