(ronde) box laten maken

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Allahinkulu, 8 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Weet iemand of er (voorbeeld) tekeningen beschikbaar zijn voor een box? (het liefst een ronde)

Waar wij wonen verkopen ze geen boxen en ik ben dus van plan om het te laten maken.

Zat er eerst aan te denken om het mee te nemen..maar denk dat een box teveel weegt.

Ik twijfel of het genoeg zou zijn om enkel een voorbeeld foto van een box te laten zien omdat het toch ook wel veilig moet zijn de afmetingen enzo..en dat de bak omhoog en omlaag kan..

2. Setteke

Setteke Niet meer actief

https://www.bopita.com/en/

Hier staan foto's van ronde boxen. Ook staat er wat info bij over afmetingen. Hoop dat je er wat mee kunt!

3. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    dankjewel!

weet iemand wat het gewicht is van zo'n box?
    Ohja en of hij inklapbaar is tot een plat pakket?

(van de originele dan..)

4. Setteke

Setteke Niet meer actief

Pff goeie vraag. Zou niet weten hoe zwaar hij is. Wij hebben hem nl zelf ook, de originele, maar weet zo niet hoe zwaar hij is. Kilootje of 15, 20 misschien?

5. Vanes

Vanes Actief lid

28 jul 2007
    182
    1
    0
    Bij Babydump kan je een ronde box via internet bestellen en volgens mij bezorgen ze die dan thuis....

6. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Als je in Nederland of België woont ja, denk dat de TS toch echt in een ander land woont.

7. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    Even een vraagje, waarom een ronde box. Een kindje wil graag in een hoekje spelen omdat het zich dan veilig en geborgen voelt, dat gaat niet in een ronde box. Straks heb je een gefrustreerd kindje. Ik zou er nog eens over nadenken of een ronde box wel zo prettig is.

8. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    dus kindjes hier op het forum die in een ronde box liggen die zijn gefrustreerd?

Ik vind een ronde box mooier vandaar..

9. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.677
    0
    0
    mama
    Utrecht

dat vind ik ook een beetje raar :rolleyes: dan zou me jochie erg gefrustreerd

volgens mij maakt het geen klap uit

10. angela80

angela80 Fanatiek lid

8 jan 2006
    1.488
    0
    0
    volgens mij is sas in de war met goudvissen,die worden ook gek van alleen maar rondjes zwemmen :)

11. Setteke

Setteke Niet meer actief

Mijn zoontje heeft een ronde box en die is echt niet gefrustreerd hoor! Mijn ervaring is dat hij juist altijd lekker in het midden van de box ging liggen/ zitten spelen.

12. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Ik vind dit een beetje overdreven
    Mijn zoontje ligt ook in een ronde box en hij vind het prachtig in de box.
    Hij word al helemaal wild als hij de box ziet en dan wel van vrolijkheid.

13. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Nu ontopic
    Ik heb de box van Bopita de ronde dus, nee hij is niet inklapbaar. Als we hem uit elkaar willen halen dan moeten we alle spijlen los maken.
    Wat zal hij wegen kilo of 10? en hij staat op wieltjes heel handig moet zeggen.

14. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Maar hij is dus wel totaal uit elkaar te halen? je zou er dus inprincipe een pakket van kunnen maken?

als hij 10 kilo weegt zou het super zijn..maar ben bang dat het wel meer dan 20 is..dan is het echt onmogelijk( ivm de kosten dan) het mee te nemen..
    Laten maken is dan een betere optie..
    maar dan ben je gewoon niet 100% zeker van de veiligheid..

15. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    en als je nou een mailtje stuurt naar Bopita over het gewicht van de box? Dan weet je het zeker.

16. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    ja is een goeie!

Deel Deze Pagina