Hoe klamboe ophangen boven bedje?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Liesjuh1977, 2 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesjuh1977

Liesjuh1977 Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.381
    0
    0
    werkzoekend
    Hilversum
    Wij willen graag een klamboe/hemeltje boven het bedje ophangen.

Nu ben ik een btje aan het rondkijken en zie verschillende manieren van ophangen, met standaard (een piekstok heet dat geloof ik) of gewoon, zoals wij ook dachten aan het plafond op hangen.

Hoe hebben jullie dit gedaan en bevalt dat goed?

Ik hoor het graag!

2. xaar

xaar Actief lid

31 jul 2008
    398
    0
    0
    hier aan het plafond.
    Een plug in het plafond en daar zit een schroef in met zo'n rond schijfje/ringetje ertussen waar we de lus van de klamboe hebben geklemd.
    Denk dat je vooral even moet kijken hoe hoog je hem wilt hebben.

3. mamavanmara

mamavanmara Bekend lid

24 mrt 2011
    717
    0
    0
    Wij hadden een hemeltje aan een piekstok. Weet je zeker dat een klamboe ook aan de piekstok past? Volgens mij moet die aan het plafond vanwege de grootte/hoogte.

4. kimberly22

kimberly22 Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.039
    0
    0
    bij de oudste aan het plafond gedaan met een haakje, bij de jongste toch een piekstok gebruikt omdat je anders met een gaatje in je plafond zit te kijken als je hem niet meer wilt gebruiken of wil verplaatsen.

5. Mamalin83

Mamalin83 Bekend lid

2 dec 2012
    814
    0
    16
    Hier ook een piekstok gebruikt, die zijn in hoogte verstelbaar.
    Vond het ook zonde zo'n gat in het plafond.

6. cindy490

cindy490 Lid

12 okt 2010
    44
    0
    0
    NULL
    roermond
    Hier een klambo stok gekocht in het zilver. Is in hoogte verstelbaar. In ieder geval hoog genieg en je hoeft geen gaatje te maken in het plafond. Heb hem echter niet gebruikt vondt het niet zo handig dus als je soms interesse hebt? Bij babydump staan ze ook op de site voor 30 euro moet je maar eens kijken.
    Groetjes cindy

7. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    Hier een klamboe met een piekstok. Hij kan een aardig end uitgeschoven worden.
    Zodra hij gaat grijpen moet dan ding weg dus dan zit ik niet met een gat in het plafond.

8. Bougainville

Bougainville Niet meer actief

Had hier ook een piekstok! Ideaal. Geen gat in het plafond en easy weg te halen. Na enkele maanden was hij alweer weg. Toen ging de de klamboe door de spijlen heen trekken.

9. Liesjuh1977

Liesjuh1977 Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.381
    0
    0
    werkzoekend
    Hilversum
    Thnx meiden voor jullie reactie! (btje late reactie van mijn kant maar was het topic kwijt)

Ik dacht er eigenlijk aan het gewoon met een haakje in het plafond te doen, maar die piekstok lijkt me toch ook wel wat... Nog maar even over nadenken dan. Kan daar gewoon een reguliere klamboe aan zonder dat er een enorm stuk op de grond komt te liggen?

Deel Deze Pagina