k heb ook een punt buik en een vriendin van mij had ook een puntbuik ze heeft een meisje gekregen en wij verwachten ook een meid
Kunnen jullie eens naar mijn buik kijken in mijn album. Mijn gevoel zegt jongetje en iedereen omkring mij zegt dat ook. Wat zeggen jullie?
Pooh ik denk dat t een meisje wordt. Je hebt net zo'n buik als een vriendin van me, en die krijgt ook een meisje.
Gulay, ik weet dat het een bakerpraatje is maar tis gewoon leuk. Ik heb bij sommige vrouwen echt een puntig buikje gezien en die kregen dan ook een jongen maar mijn gevoel zegt een jongen, we zullen zien ik vind zoiets leuk.
T zal vast een bakerpraatje zijn.... TOch lees ik hier dat het bij de meeste klopt haha... Nou bij mij ook. Ik draag heel erg naar voren en het wordt een jongetje Bij mij klopt het dus.... Maar ja volgens de chineze geslachtskalender zou ik een meisje krijgen... mmm... dus.... het is maar net hoe het uitkomt
vind het bij jou moeilijk te zien vanaf de zijkant. Het schijnt zo te zijn als je aan de achterkant niet ziet dat je zwanger bent het dan een jongen wordt. En als je taille verdwijnen dan wordt het een meid. En Gulay ... En we weten allemaal dat het bakerpraatjes zijn maar dat is toch leuk een beetje fantaseren. We kunnen ook naar een echo bureau rennen maar dan zie ik hier meer de lol van in. Volgens de chinese krijg ik ook een meid en volgens touwtje boven je buik ook een meid en volgens punt buik een jongen hahahah snap er niets meer van
haha, als je maar genoeg eet en aankomt dan zie je vanzelf aan de achterzijde ook dat je zwanger bent maar ik droeg bij mijn zoon en dochter allebei naar voren. verder denk ik ook wel dat het aan iemands lichaamsbouw ligt
Ehhh ... ik wil niet lastig doen, maar ik draag helemaal naar voren, maar het is wel echt een mooie ronde bol ... wat zou het dan worden ? Groetjes, Nikki F
ik draag erg naar voren, en van achter zie je idd niets, het is een meisje, maar mensen zijn nog steeds zeker dat het een jongen is, gaan gewoon in discussie!! nou van de week op de echo was het nog een meisje
haha judith dat heb k duzz ook en word eigenlijk ook helemaal gestoord van bekenden die je elke dag ziet nu ook elke ag vragen hoelang nog?? mensen ga een agenda bijhouden ofzo haha groetjes