Hallo allemaal, Ik had mijn zinnen gezet op de box rocco van bopita, wit met lade.(nieuw) Helaas heb ik te lang gewacht, en is ie nu uitverkocht bij de winkel waar ik hem gezien heb. Online kan ik ook niets vinden. Het maakt mij niet uit waar hij vandaan moet komen (NL). Heeft iemand hem onlangs voorbij zien komen? Laat het me alsjeblieft weten, Alvast bedankt!
Hoi Eylem, Bedankt, ik had hun nummer al opgeschreven, die ga ik morgen bellen, heb je hem daar zien staan?
@Anna, weet jij ook welke prenatal? Online hebben ze hem niet, dan kan ik ze even bellen, alvast bedankt!
Ik heb 'm in kersenkleur bij Babydump gekocht. Ik zie nu dat ie daar niet meer op de website staat, maar als ik jou was zou ik het gewoon even vragen.
Denk dat ze hem bij alle grotere Prenatals wel hebben...en anders kunnen ze hm vast wel bestellen. Hier in Utrecht heb ik hm ook nog gezien. Wij hebben hm ook, maar die is 4 jaar geleden al gekocht
Ik heb de donkerbruine variant een paar weken geleden bij de babyplanet gekocht. De witte versie stond er zeker weten naast, want wij twijfelden nog welke kleur we zouden nemen. Dit was wel in Groningen, maar een winkel babyplanet zit ook vast wel bij jou in de buurt?
Gewoon een paar van de grotere babywinkels zelf even bellen, lijkt mij het meest voor de hand liggend. Weet je ook gelijk of hij (nog) op voorraad is.