Hoi Heb vanochend een test gedaan van de kruitvat en die gaf toch wel een duidelijke streep aan. Nu een paar uur later kijk ik op de test en de streep vervaagd alleen maar. Ga nu wel twijfelen of ik zwanger ben. Hubbie heeft de streep ook echt duidelijk gezien.
mmm vreemd! maar zie ik dat je nog 6 dagen moet tot je nod? waarom zo vroeg testen meid? al zou die positief zijn kan er nog van alles mis gaan he! en word je alsnog gewoon ongesteld... wil je niet teleurstellen hoor echt niet ..hoop dat je gewoon zwanger bent!
Volgens mij mag je na 10 minuten de test niet meer aflezen, dus als je voor die tijd een duidelijke streep zag, lijkt het me dat je zwanger bent. Nu zie ik wel dat je nog voor je NOD zit, dus ik zou sowieso even wachten tot testen na je NOD. Edit, ik lees net je andere bericht: Als je op dag 12 een IUI heb gehad, dan zit je nu 2 weken erna en zou je een goede testuitslag kunnen verwachten. Een streep is dan een streep, maar ik zou morgenochtend even een nieuwe test doen voor de zekerheid.
Misschien toch effe wachten voor betere resultaat!...en dat de test dan niet vervaagd! Want dan kan je echt voor 100% zeggen ik ben zwanger! Suc6 meid!
ooo oke als de banner niet klopt dan zou ik ook zeggen zwanger heb je niet nog een test in huis? doe anders de digitale van CB! dan hoef je niet over streepjes te twijfelen
De digitale van clear blue is echt een aanrader om de onzekerheid tegen te gaan. Ik denk wel dat je zwanger bent hoor
Je mag na een half uur de test niet meer aflezen omdat hij dan anders kan worden wat hij werkelijk hoort te zijn. Dus ik zal zeggen als je gelijk een positieve test had en later werd hij negatief dan zal ik lekker die positieve aanhouden. Maar ik zal als ik jou was nog wel over een paar daagies ofzo een nieuwe er tegen aan gooien. In ieder geval alvast voorzichtig gefeliciteerd. xxx
heb er vanmiddag nog een gedaan en die gaf toch ook weer een streep.Dus ik ben ECHT ZWANGER.Kan het niet geloven.Ga dinsdag gelijk de Gyn bellen.
Bedankt allemaal, Weet dat het nog erg pril is maar als ik bij de gyn geweest ben en ik heb een bevestiging schreeuw ik het helemaal van de daken