Ronde twee was raaaaaak!

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door SushiLover123, 4 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Joepieee! Vanmorgen getest en het was een plusje! De batterij van mijn camera was op en die is nu aan het laden, maar als ik kan, maak ik een foto van de test.

Ooooh spannend! Ik kan niet wachten om het aan iedereen te vertellen!
    Nou, Marieke is waarschijnlijk de eerste die het weet, omdat ze ook hier komt :) En dan een vriendin van me waar ik mee sport, want die weet wanneer mijn NOD is steeds en die gaat er allicht naar vragen. En ja, ik kan niet zo goed liegen :D

En dan de tiende komen heel goede vrienden eten en dan gaat we het hen waarschijnlijk vertellen.

Mijn man wil wachten tot de 13e voor we het zijn ouders vertellen, want dan is zijn moeder jarig.

En mijn ouders... sja, vandaag gaat em niet worden, want ik wil eerst kadootjes kopen ;) En morgen moet ik werken en 's avonds hebben we een afspraak met onze aannemer... Nou ja, misschien ervoor dan ;) Ja, gaan we morgen bij ze eten :D Leuk! Heb er nu al zin in :D

EDIT: Test staat in mijn fotoalbum!

2. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Nu mag ik jou hier feliciteren, gefeliciteerd meid, dat we maar een mooie zwangerschap mogen en een te lief kindje op de wereld gaan zetten!

3. Germpie85

Germpie85 Niet meer actief

Gefeliciteerd!

4. mamaFiona

mamaFiona Fanatiek lid

7 nov 2008
    1.155
    0
    0
    Noord-holland
    Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!

5. Demia

Demia Lid

12 mrt 2008
    56
    0
    0
    Gefeliciteerd!
    Hoe ver ben je nu?
    Wij zijn ook in de tweede ronde zwanger geworden, ben nu 5 weken heen.
    We kunnen haast niet wachten om het iedereen te vertellen, maar we wachten toch maar tot het einde van de maand.

6. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.193
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    GEFELICITEERD MET JE ZWANGERSCHAP!

7. carolina

carolina Actief lid

20 nov 2008
    207
    0
    0
    clientbegeleider gehandicaptenzorg
    bergen op zoom
    Gefeliciteerd, geniet ervan! liefs carolina

8. Sydney

Sydney Lid

31 dec 2008
    9
    0
    0
    Van harte gefeliciteerd... Geniet ervan

9. 4days

4days Niet meer actief

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! :D Die test is inderdaad zo positief als t maar kan, hihi! Geniet er maar lekker van. ;)

10. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Hey meiden, bedankt voor de felicitaties allemaal! Ik heb vanmorgen nog eens getest met CB en weer een plusje!

We zijn gisterenavond naar een verjaardag geweest. Een hele goede vriend van ons zat al te zeuren of ik zwanger was, want die wist dat ik die dag moest testen. Heb wel ontwijkend gedaan, maar volgens mij is hij al overtuigd dat k zwanger ben :D Nou ja, zaterdag krijgt hij het officieel te horen ;)

11. Only me

Only me Niet meer actief

Van harte gefeliciteerd! Lekker gevoel he!
    Geniet ervan!

Liefs, Kim

12. prinsesje

prinsesje Lid

1 jul 2008
    48
    0
    0
    doktersassistente
    lexmond
    gefeliciteerd meid!
    Geniet van de roze wolk!

13. bapsie

bapsie Niet meer actief

Gefelciteerd!

14. MaNo

MaNo Actief lid

2 jan 2009
    193
    0
    0
    Eindhoven
    Van harte gefeliciteerd! Geniet ervan!

15. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    gefeliciteerd!

16. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Van harte gefeliciteerd.

17. MariekeV

MariekeV Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.189
    0
    0
    Ambulant Jongerenwerker /jeugd hulp verlener.
    Stockholm

Ik ging idd speciaal even hier kijken om te zien wat er in je banner stond aangezien je nu zo ongeveer kon testen! Maar WAT SUPER zeg! Ben echt superblij voor jullie tweetjes! Komt vast een prachtig kindje van, ben nou al benieuwd naar hem/haar! Hoe voel je je verder? Zat J. gisteren te vissen of niet? :) Nou geniet ervan!

18. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Gefeliciteerd!

Zit zelf nu ook in ronde 2 en leuk om te lezen dat het ook snel kan gaan! Geniet ervan en veel plezier met zwanger zijn, hopelijk heb je niet al te vee last van kwaaljes. :)

19. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    @Elegan: Nee, nog geen kwaaltjes. Nou ja, waarschijnlijk last van aambeien, maar daar heb ik nu zalf voor.

@Marieke: Bedankt voor je smsje! :D Kei lief :D Ja, J. zat ENORM te vissen en NATUURLIJK wist hij uit mijn reactie te halen dat het raak was ;) En ik maar ontkennen natuurlijk. Dat ik niet zondag, maar maandag ging testen. En A. zo: Volgens mij was het zondag hoor! (Want die heeft het bijgehouden) Grrrrr :D
    Maar ze (+J&S) krijgen het zaterdag officieel te horen. Dan komen ze hier eten. Gisteren aan mijn ouders verteld. Mijn schoonouders moeten nog wachten tot de 13e.

20. MariekeV

MariekeV Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.189
    0
    0
    Ambulant Jongerenwerker /jeugd hulp verlener.
    Stockholm
    Hehehe.. ja A. heeft het inderdaad bijgehouden, die zei met nieuwjaar al dat je snel kon testen.. :) Niets blijft geheim he? Nou maar afwachten of de pendel klopt en het idd een jochie wordt! Was wel gek, toen we afgelopen nieuwjaar bij Mart waren stond ik toevallig naar je te kijken en toen had ik heel erg het gevoel dat je zwanger was maar dat maar afgedaan als een hersenspinsel! Leuk leuk leuk.... wanneer ben je nu precies uitgeteld?

Elegance: Het kan idd heeeel snel raak zijn! Hebben we hier ook bewijs van rondlopen... Ronde 1 was meteen bingo. :)

Deel Deze Pagina