Ik ben zwanger! Ik ben ontzettend blij, al slaat af en toe de angst wel toe. Enerzijds de angst voor een mk, want ik heb hiervoor ook meerdere malen mk gehad. Maar ook de angst voor de zorg voor 2 kleine kinderen, want Elena is ook nog maar 1,5. Maar toch ben ik voorzichtig blij en gelukkig. Alleen - niet lachen! - ik heb echt geen idee hoelang ik zwanger ben! Ik zit me suf te peinzen maar ik weet echt niet meer wanneer ik voor het laatst ongi ben geweest. Ik ben heel onregelmatig door de PCO en ik hield het altijd netjes bij, maar na mijn vorige miskraam in oktober heb ik niets meer opgeschreven. Kan maar zo zijn dat ik dus al ruim 8 weken ben En ook weer in 1 keer raak, net als de vorige die in een mk eindigde, want doordat ik heel veel ziek geweest ben hebben we elkaar maar 1 keer kunnen verwennen de afgelopen tijd, hahahaahahaha! Anyway, volgende week vrijdag ga ik naar de vk. Kijken of zij voor mij kan achterhalen hoever ik al ben. Tot die tijd zal ik voorzichtig aan genieten van di kleine wondertje.
Heel bijzonder, dus echt een verrassing Kweet het nog goed van een collega..die wist het ook niet, dacht dat ze zich verrekent had, ze groeide ook erg snel, wat bleek...Een tweeling.. Ik vind dat echt bijzonder als je dan ECHT niet weet hoe ver je bent. Super Gefeliciteerd
He, super gefeliciteerd! Ik dacht echt, bekende naam, even kijken. Nou, spannend dus, hoever je bent! Ik hoop en duim dat het deze keer goed blijft gaan. Elmo
Hey meid wat super! gefeliciteerd meid. Ben superblij voor je hoop dat het nu wel super goed gaat verlopen. Wel spannend omdat je nog niet precies weet hoever. Je zou idd zo al 8 weken ver kunnen zijn Geniet ervan
Die test wil ik ook! Ozgul: Gefeliciteerd, gaaf zeg, misschien ben je al bijna door de kritieke periode heen, scheelt weer stress. Geniet!
Als eerst gefeliciteerd, super. En dit wilde ik ook net zeggen. Je ziet er steeds meer reclame van op tv. Geniet in ieder geval lekker van de zwangerschap.
Dankjulliewel dames! Ik heb die test idd gezocht, maar is nog nergens te krijgen Net als die kruidvat 2 voor 5 euro testen trouwens, zijn ook niet meer te krijgen.
Je kan ze kopen op internet: www.tuistesten.nl. Vandaag besteld, als het goed is morgen in huis. Heb ik net ook gedaan
Hey Ozgul! Wat een leuk bericht! Van harte gefeliciteerd meid! Ben nu ook érg benieuwd hoe lang je zwanger bent! Ik ga je even in de gaten houden
wat lees ik nou meid! Super joh, van harte gefeliciteerd! Ik duim met je mee dat je een heerlijke onbezorgde zwangerschap zult hebben!