ZWANGER ....WAT?!?! whoehoe

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door holiday, 26 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. holiday

holiday Actief lid

25 aug 2011
    302
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik zal mij even voorstellen. (hoewel ik mijn echte naam liever anoniem hou)

Ik ben een moeder van een 8 jarige dochter ben 32 jaar oud
    Heb 3 miskramen voor mijn dochter gehad. Toen in de molen van het ziekenhuis terecht gekomen, met puregon zwanger geraakt van onze dochter (1e behandeling)
    in 2008 ongepland zwanger geraakt weer miskraam gehad.
    spiraal laten zetten. Na een gewichtstoename van ruim 10 kilo en andere vage klachten dat ding eruit...Mijn man wil geen knoop (whaaa vindt ie eng)
    dus dan maar met regenjasje aan.

Tot de zomervakantie in Frankrijk...rose, wijntje nog een nog een nog een volle maan...tja,....hahaha

Ik zei 4 dagen later al...jeetje ik denk dat ik zwanger ben...ach zegt hij nog met die losse flodders van mij? (in onze ziekenhuis periode bleek hij 3% leven te hebben)
    nou ja mijn borsten zwelde op, terwijl ik dat alleen maar heb een paar dagen voor ik ongesteld moet worden. en ze bleven groot en stevig en een week later ook nog eens gevoelig...en ik voelde me anders...ik wist het zeker....foutje ... HEEL erg bedankt :D

en ja hoor na 2 vage testen (te vroeg getest) vandaag een CB test gekocht en zie het resultaat..... nu maar hopen dat deze blijft plakken.
    We hebben natuurlijk geen leuke herinneringen aan het doe-het-zelfe

maar wie weet.... de wonderen zijn de wereld nog niet uit.

Als alles goed mag gaan ben ik op 7 mei uitgerekend.

we gaan de komen 10 weken eerst maar eens afwachten voordat we een VK of HA op de hoogte gaan stellen, want daar wordt ik alleen maar nerveus van.

pfffff blij maar ook wel een beetje bang....Iets wat we graag wilde maar hadden afgesloten...tjee...wat gaaaaf als het goed zou gaan..

2. Tania

Tania Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.240
    0
    0
    Gefeliciteerd!! Ik ga voor je duimen.

3. Lachebekje87

Lachebekje87 Bekend lid

22 jun 2011
    843
    150
    43
    Vrouw
    België
    ik duim ook voor een plakkertje meid! gefeliciteerd!!

4. bloem2

bloem2 Niet meer actief

Wauw wat super voor jullie, geniet er lekker van en ik hoop voor jullie dat het allemaal goed blijft gaan! Wat een wonder he:D

5. Genesis

Genesis Bekend lid

19 jul 2010
    638
    0
    0
    fiancieel adviseur
    gefeliciteerd! Hopelijk kun je spoedig genieten van een zorgeloze zwangerschap

6. holiday

holiday Actief lid

25 aug 2011
    302
    0
    0
    NULL
    NULL
    bedankt voor de lieve reactie's
    Mijn man is stiekem heel erg blij (hij is net zo bang dat het fout gaat als ik, hij wil mij niet meer zo verdrietig zien)

ik vroeg hem of hij er nu ook heel de dag aan moet denken...met een klein verlegen lachje zei hij: ja, ik zit stiekem op internet naar namen te kijken...aaaahhhh...hihi....

we gaan er zeker van genieten! we spreken elkaar wellicht nog wel vaker nu...x holiday (op vakantie waar het gebeurt is vandaar de nick-name)

7. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Gefeliciteerd, hopelijk is dit een plakkertje!

8. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Gefeliciteerd,ik hoop op een mooie plakbeeb voor jullie!
    Wist je dat als je vermeld bij de gyn/vk dat je eerdere miskramen hebt gehad je een vroege echo krijgt (rond 6 weken was dat bij mij) dan kun je als het mee zit een mooi kloppend hartje zien al hoeft dat niet in die termijn

9. holiday

holiday Actief lid

25 aug 2011
    302
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi done, dat weet ik, maar de laatste keer kreeg ik vanaf 5 weken elke week een echo omdat hij ook benieuwd was wanneer de vrucht eventueel zou stoppen met groeien! In week 7 bleef de groei al achter en heb ik 3 slopende weken gehad met zal het goed gaan of niet .... We willen dit keer even afwachten. En rond de 8 weken om een echo vragen.... Ik hou jullie op de hoogte natuurlijk...

10. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Gefeliciteerd :)
    ik duim voor een mooie plakbaby!

11. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    Van harte gefeliciteerd!! Ik heb een historie van buitenbaarm. zw. dus die echo kan wat mij betreft niet vroeg genoeg komen :)

Bel je wel als je het idee hebt dat er iets niet pluis is?

12. holiday

holiday Actief lid

25 aug 2011
    302
    0
    0
    NULL
    NULL
    oei dat is heftig. Ik heb dat nog niet mee gemaakt....
    Ik wist bij de laatste zwangerschap ook al voor de echo dat het eigenlijk niet goed zat, maar stak mijn kop in het zand omdat de gyn positief bleef.

ik ga eind week 7 bellen met de praktijk dan weet ik zeker dat ik die week daarop een echo ga krijgen.

en mocht er iets zijn ben ik de eerste die de HA belt hoor... :)

bedankt i.i.g.

13. holiday

holiday Actief lid

25 aug 2011
    302
    0
    0
    NULL
    NULL
    ooo lieselot...jij ook proficiat he... hihi...

14. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    thx :D

15. daydreamer

daydreamer Niet meer actief

Oooh.. Spannend allemaal, hè?!
    Maar van harte, hoor! Probeer er ook van te genieten!

16. holiday

holiday Actief lid

25 aug 2011
    302
    0
    0
    NULL
    NULL
    @daydreamer ja dat probeer ik ook zeker wel hoor. Ik denk dat de angst rond de 7e week wel wat hoger is!
    maar jij ook proficiat...weer een mei mama gezellig....zit jij ook al bij de club van mei mama's?

17. vonnie32

vonnie32 Bekend lid

7 jun 2011
    810
    0
    0
    Amsterdam
    Wat geweldig zeg GEFELICITEERD en ik hoop dat alles goed mag gaan en dat het lekker blijft plakken

18. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Allereerst natuurlijk van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!! :D
    Ik hoop heel hard met je mee dat het goed zal gaan.
    Hou ons maar op de hoogte! :)

19. jazz

jazz Niet meer actief

Wow Holiday wat een verhaal....Gefeliciteerd en ik hoop echt voor jullie dat hij/zij blijft...

20. blijemeid

blijemeid Niet meer actief

Gefeliciteerd.

Deel Deze Pagina