Yippie ik ben zwanger

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door riantje, 29 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. riantje

riantje Lid

26 aug 2011
    15
    0
    1
    NULL
    zuid - holland
    hallo,

Ik ben nieuw hier :) al tijden lees ik allerlei verhalen over zwanger worden en zijn.

Sinds vorig jaar hebben mijn vriend en ik het over kinderen vooral nu mijn broer een kindje heeft begint het helemaal te kriebelen. Na de vakantie (14-06) ben ik gestopt met de pil . Je hoort veel verhalen over het ontpillen, wij ging ervan uit aangezien ik bijna 10jr aan de pil bent geweest het nog wel even zou duren.
    We hebben niet eens opgelet wanneer er de meeste kans zou zijn.

16 -07 ben ik ong. geworden tot 21-07. Hierna dacht ik mijn volgende menstruatie af te gaan wachten waarop ik toch zere borsten kreeg. Nu heb ik uit eindelijk op 20-8 een test gedaan ( kruidvat) deze was negatief. Omdat het nog langer duurde (bijna 41 dagen) voordat ik ongesteld werd heb ik afgelopen zaterdag nog een test gedaan. Deze test bleek dat ik zwanger was ! nu heb ik zondag nog een test gedaan omdat ik het niet kon geloven, deze test was van CB. op deze test stond 3+. Waarom test de allereerste test negatief?

Ik ben van plan morgen de huisarts te bellen om te vragen of zij bloedkunnen afnemen zodat het echt waar is.

Weten jullie of zij kunnen zien zien hoelang ik eventueel zwanger ben?

2. Meisje1982

Meisje1982 Actief lid

5 jan 2010
    257
    0
    0
    Gefeliciteerd! Waarschijnlijk stuurt de huisarts je door voor een echo om te bepalen hoe lang het is. Maar als je laatste menstruatie 21-07 was houden ze die datum aan geloof ik... Dan zou je al even op weg zijn.

Geniet ervan!

3. mano82

mano82 Fanatiek lid

15 mei 2007
    1.554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    Wauw, gefeliciteerd!!!
    10 jaar pil en in de eerste ronde raak dat hoor je niet vaak :D

4. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief