Vreemde menstruatie..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Blubje01, 10 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blubje01

Blubje01 Lid

12 aug 2017
    8
    2
    3
    Vrouw
    Ik ben in april dit jaar gestopt met de pil en direct een regelmatige cyclus van 28 dagen, soms een dag minder, nooit meer. Nu had ik afgelopen woensdag ongesteld moeten worden maar niks. Vanaf donderdag een beetje bruin/bloed verlies maar niet noemenswaardig. Zaterdag een test gedaan maar die was negatief. Kan het zijn dat je af en toe niet echt een menstruatie hebt? Of een menstruatie en toch zwanger? Ik weet dat niemand van jullie mij kan vertellen of ik zwanger ben haha maar ik weet niet precies wat ik hier nu van moet denken. Ik denk dat ik vooral even mijn verhaal kwijt wil:) Iemand advies?

2. Jenneke88

Jenneke88 Fanatiek lid

9 jul 2016
    1.772
    817
    113
    Je menstruatie en cyclus lengte kan zomaar zonder reden anders zijn. Je test is negatief, dus niet zwanger. Hoe zeker ben je van je eisprong.

3. Blubje01

Blubje01 Lid

12 aug 2017
    8
    2
    3
    Vrouw
    Deze maand geen ovulatietesten gebruikt dus ben er niet zeker van. Normaal altijd op cd12 een positieve test. Ik heb alleen nog nooit zo weinig/bruinverlies gehad, vandaar dat ik het zo vreemd vond. Ik weet niet of ik dit nu als menstruatie moet rekenen of niet.

4. Jenneke88

Jenneke88 Fanatiek lid

9 jul 2016
    1.772
    817
    113
    Was dit bloedverlies wel op een dag dat je je menstruatie zo ongeveer zou verwachten? Want als dat zo is zou ik idd denken dat dit je menstruatie was. Kan ook wat anders, zoals ovulatie bloeding, spotting en contactbloeding.

5. Blubje01

Blubje01 Lid

12 aug 2017
    8
    2
    3
    Vrouw
    Dit was een dag 'te laat'. Bij mij nog nooit gebeurt maar is niet onmogelijk natuurlijk. Dit heeft ongeveer 2 dagen aangehouden, nog geen inlegkruisje vol. Normaal gaan bij mij 5 dagen de sluizen open om maar zo te zeggen haha. Wel een beetje vreemd dus

6. Jenneke88

Jenneke88 Fanatiek lid

9 jul 2016
    1.772
    817
    113
    Kan natuurlijk nog komen dat de rode duivels langskomen. Bij mij is t een paar keer voorgekomen dat mijn menstruatie een dag of twee pauze hield om daarna in volle glorie door te breken. Breekt t nou niet door, doe dan over een dag of 5 nog eens een zwangerschapstest.

7. Blubje01

Blubje01 Lid

12 aug 2017
    8
    2
    3
    Vrouw
    Oke dankjewel ik wacht rustig af :)

8. PetiteBelge

PetiteBelge Actief lid

27 okt 2017
    354
    152
    43
    Vrouw
    Heej!
    Bruinverlies is best mogelijk als je zwanger bent. Ik heb het ook gehad, 1 dag vrij veel bruinverlies (wel genoeg met 1 inlegkruisje) en de dag nadien enkel nog wat bruin slijm.
    Ik dacht dat mijn menstruatie eraan kwam, want had dit wel vaker vlak voor mijn menstruatie, maar de dag daarna had ik helemaal niets meer.
    Een weekje later positief getest :).

Ik kan je niet zeggen wanneer ik dit juist heb gehad, want ik had nog maar 2 onregelmatige cyclussen gehad.
    Het zou 'oud bloed' kunnen zijn of een innestelingsbloeding, maar het kan natuurlijk ook dat je menstruatie alsnog 'doorbreekt'.

Succes! :thumup:

9. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    ik ben nu al een week aan het vloeien (niet veel, maar wel rood)..
    een week voor mijn NOD begon het, heb donderdag mijn NOD ;)
    en ben toch zwanger..

volgens vk en ha (test was daar ook positief vanmiddag) een lange innestelingsbloed..
    mijn test loopt nu ook op..
    al blijf ik wel angstig hoor door het bloeden.. gelukkig 19e al uitslag dmv echo

10. Jenneke88

Jenneke88 Fanatiek lid

9 jul 2016
    1.772
    817
    113
    Ik dacht stilletjes ook aan de innesteling, vandaar t advies later nogmaals te testen.

@Springboon en @PetiteBelge gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

PetiteBelge en Springboon vinden dit leuk.
  11. LolaBloem

LolaBloem Niet meer actief

Heey TS, hoe is het nu?
    Ik heb ook een keer gehad dat mijn menstruatie ineens uitbleef, 39 dagen!! Veel te lang, nog nooit gehad. Ik dacht ook dat ik zwanger was (waren niet actief bezig met zwanger worden) maar testen waren negatief. Ik heb bloed laten prikken bij huisarts en die was ook negatief. Ik heb dus gewoon een late eisprong gehad.

Ik denk dat het kwam door een moeilijke periode op werk. Bij stress oid kan je cyclus behoorlijk van slag raken.

12. Blubje01

Blubje01 Lid

12 aug 2017
    8
    2
    3
    Vrouw
    Petitebelge en springboon gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Ik ga morgen of overmorgen nog een keer testen. Heb zo af en toe wel nog bruinverlies, niet veel. Spannend!

PetiteBelge en Springboon vinden dit leuk.
  13. Blubje01

Blubje01 Lid

12 aug 2017
    8
    2
    3
    Vrouw
    Vandaag weer negatief getest. Ik ga er maar vanuit dat dat beetje bloedverlies mijn menstruatie was. Volgende maand beter:)

14. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

28 nov 2011
    2.591
    655
    113
    Groningen
    Jammer! Hopelijk snel een positieve test voor jullie.

15. Fien01

Fien01 Lid

15 mei 2017
    97
    29
    18
    Vrouw
    Ik heb precies hetzelfde! Donderdag begonnen en gisteren en vandaag mini beetje bruin verlies. Heel raar

16. Lot90

Lot90 Lid

29 nov 2017
    25
    0
    1
    Vrouw
    Ik had ook laatst dat ik (1dag over tijd) bruin bloed verlies had. Dit heeft wel een aantalen dagen geduurd. Het was wel minder heftig dan een normale menstruatie. Testen waren negatief. Een paar weken later(2 weken te vroeg voor mijn volgende menstruatie) werd ik opeens weer ongesteld. Ik zelf denk dat ik misschien toch zwanger was en dat het niet goed gegaan is. Maar ik ben natuurlijk geen arts

17. Jenneke88

Jenneke88 Fanatiek lid

9 jul 2016
    1.772
    817
    113
    Als je test negatief waren en bleven, dan was je niet zwanger. Ik denk dat jij een lange ovulatiebloeding hebt gehad, want een paar weken later werd je alsnog ongesteld.

Be Happy vindt dit leuk.
  18. Lot90

Lot90 Lid

29 nov 2017
    25
    0
    1
    Vrouw
    Ik wist niet dat dat ook bestond! Ik denk dat ik dat nu dan ook weer heb.. ik had gister een heel klein beetje bloedverlies op het toilet.. ik zit nu op dat 13 van mijn cyclus! Voor innesteling is het dan denk ik te vroeg! Vind het allemaal verwarrend al die verschillende soorten bloedingen!

19. SLP123

SLP123 Actief lid

1 jan 2018
    270
    240
    43
    Vrouw
    Ik heb dat ook. In juli gestopt met de pil, daarna vrij regelmatige cyclus (27-28-29 dagen). Gewoon 5 dagen ongesteld. Maar de maand december had ik ineens bruin bloedverlies 2 dagen, daarvoor van roze slijm. Daarna aantal dagen niets. Gisteren weer roze slijm en vandaag weer bruin en rood bloedverlies. Geen idee hoe dat allemaal zit. Misschien dat mijn menstruatie nu pas op gang komt? Dit nog nooit gehad

20. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Dag 13 cyclus. Ja, dan is de kans op een ovulatiebloeding zeer groot.
    Innesteling vindt 5 tot 10 dagen na eisprong plaats trouwens.

Innestelbloed komt vaker niet dan wel voor. Het is in elk geval niet iets wat standaard voorkomt bij het ontstaan van een zwangerschap. Hier ook nooit innestelbloed gehad.

Deel Deze Pagina