Bij mijn jongens had ik voor mijn nod ineens zo'n 'pling-ik ben-zwanger-moment'. Ik kan het me ook nog helemaal voor de geest halen waar dat was (op mijn werk) Ik wist gewoon dat ik zwanger was. Dat de test positief was verbaasde me dus ook niet. Als ik dat gevoel niet had was ik dus ook gewoon niet zwanger. Nu vraag ik me af of er meiden zijn die dit ook hebben (gehad). Wij zijn nu voor een derde bezig en ik zit dus echt op dat gevoel, dat pling-moment te wachten
Ik wist alle drie keer (helaas twee ma's) zeker dat ik zwanger was, de laatste keer is het ondanks condoom gebruik gebeurd, dus heb ik nog tijdje gedacht dat ik gek was (en buikgriep ofzo had.... Testen deed ik op Nod meer als bewijs voor andere heb nooit gedacht dat ik zwanger was terwijl het niet zo was.
Ik ben nooit zwanger geweest, dus geen flauw idee. Nu wel mogelijke symptomen, maar dat is ook omdat elk steekje, elke misselijkheid, elke duizeligheid onder een vergrootglas wordt gelegd en ik mezelf dus gek maak. Hoeveel dagen dpo zit je nu?
Ik had dat ook, dat "pling" moment. Ik wist het gewoon. Had dus ook totaal geen testdrang want ik wist het toch zeker. Dat mijn borsten pijn deden en wel een wegenkaart leken en mijn tepels wel zwart waren was natuurlijk ook een duidelijk teken. Toch wist ik het voor mijn gevoel al ervoor. Ik zat toen in de metro en dacht ineens net als jij "ik ben zwanger".
Leuk dat het herkenbaar is, ik voel me altijd een beetje zweverig als ik dat vertel aan iemand Marpunt: inderdaad, dat testen is dan eigenlijk bijkomstigheid haha. Tralala: ik zit op 8 dpo maar ik heb maar een lf van 11 dagen dus het is spannend. Al heb ik dat pling-gevoel niet gehad dus ga ervan uit dat ik gewoon ongesteld wordt. Hoeveel dpo zit jij? Podiki: bijzonder he dat je je dat moment zo kan herinneren Vanaf dat moment had ik echt een soort rust over me heen, heel maf.
@ Sterre82 Wat spannend!! Nog geen test gewaagd? Ik heb geen flauw idee hoeveel dpo ik zit. Ga vanaf volgende cyclus mn temp bijhouden. Zoals je hieronder mn cyclus ziet, kan ik er ook nog niet echt van op aan. Mag van mezelf niet eerder dan zondag testen, hoop dat ik dat volhoudt!
Ik had geen 'pling ik ben zwanger', omdat we er vorige keer niet mee bezig waren, maar ik wist wel toen ik de test kocht dat het wel eens raak kon zijn. Ik was in shock toen ik de test deed, kon het de eerste weken niet geloven, pas na een week of 20 geloofde ik het. Wat een contrast met nu. Ik wil al twee jaar proberen of we nog een kindje erbij mogen krijgen en nu pas is mijn vriend daar aan toe. Nu kan ik niet wachten totdat ik over tijd ga...
Bij mijn zwangerschap wist ik aan het begin van de ronde: Deze ronde is het raak! En zo was het ook. Ik had wel een negatieve test op 9dpo die me aan het twijfelen bracht. Uiteindelijk teste ik positief op mijn NOD. Op 10 weken zwangerschap wist ik opeens dat het niet goed zat. Ik had nochtans geen symptomen van een miskraam, geen bloed, niks... Maar mijn gevoel was terug juist...
ik was allebei de keren 4 dgn voor nod echt doodziek (ben dit ook beide keren de hele zwangerschap gebleven). alleen de eerste keer was ik totaal niet bezig met zwanger worden en dacht aan een voedselvergiftiging, totdat mijn huisarts een test deed. de tweede keer waren we ook niet bezig voor een kindje, maar wist ik wel direkt hoe laat het was toen ik de wc weer aan het knuffelen was... ga er dit keer vanuit dat ik het vanzelf wel merk als ik weer ziek word
Tralala: nee nog geen test gewaagd Ik zit ook pas op 9 dpo dus ik vind het ook nog te vroeg. Daarbij heb ik dat 'gevoel' niet dus ga ik ervan uit dat ik gewoon ongesteld word
Dat pling moment heb ik zelf niet maar mijn vriend wel haha. Komt omdat ik al 2,5 week overtijd ben (NOD 14 oktober) en mijn borsten flink aan het veranderen zijn, (groter, harder, donkerdere tepels en flink zichtbare aders), ik een stuk emotioneler ben en echt stemmingswisselingen heb en helaas ook vreetbuien heb. De laatste test afgelopen maandag was weer negatief dus ik test pas zondag weer en als het negatief blijft dan ga ik maandag 11 november wel een bloedtest laten doen, dan ben ik 4 weken overtijd. De huisarts is al ingelicht en ik mag komen wanneer ik wil voor bloed te laten prikken. We zullen het dus wel zien, mijn vriend denkt dat ik zwanger ben maar ik geloof het pas als er eens iets positief uitvalt.
Ik had dat gevoel heel sterk bij onze eerste. Heel raar, want ik wist totaal niet hoe dat zou moeten voelen, en ik had ook geen cyclus dus de timing kon ik ook totaal niet voorspellen; maar ik wist het zo zeker: ik ben zwanger! Vijf testen later nog steeds negatief maar ik bleef overtuigd. Uiteindelijk was de 6e test inderdaad knalpositief die laatste week kreeg ik ook echt last van opgezette borsten en heel emotioneel, maar daarvoor niet en ook toen wist ik het al heel zeker. Raar is dat he?
Jaaaaa ik ken het haaahhaaa. Bij beiden gehad!! Zoo leuk. En toch was de positieve test een dubbele pling moment