wat is dat nou?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door angela, 20 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angela

angela Actief lid

8 sep 2005
    120
    0
    0
    ik heb een vraagje ben vanmiddag naar de gynecoloog geweest omdat ik
    bloedverlies had nou heeft ie een echo gemaakt en daar kon iet niets op zien maar zegt ie ik laat je bloed prikken omdat het drie dingen kunnne zijn je kan gewoon zwanger zijn je kan een buitenabaarmoederlijke zwangerschap hebben en het kan een miskraam zijn dus ik bloed laten prikken en na anderhalf uur moest ik me weer melden toen werd ik bij een verpleger geroepen en die zei het bloed was goed je moet morgen om 11 uur terug komen ik zeg ja wat is goed nou het hc1 og hcg dat weet ik niet had een waarde van 18 normaal als je zwanger bent is dat hoger
    dus betekend dat nu dat ik niet zwanger ben of begrijp ik het nou helemaal verkeerd of is het een miskraam ik snap het niet ?
    ik snap ook niet dat de gynecoloog niet even de moeite heeft genomen het me zelf uit te leggen want ja die verpleger die wist zich eigelijk niet zo goed raad maar goed daar kan hij ook niets aan doen dan he
    groetjes angela

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Angela,

vervelend dat je niet goed geholpen bent in het ziekenhuis. Ik kan je helaas ook niet veel duidelijkheid geven. Dit hCG kan passen bij een jonge zwangerschap, maar inderdaad ook bij een miskraam of een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Omdat dat nog niet duidelijk is laten ze je weer terug komen. Als er opnieuw bloed wordt geprikt wordt duidelijk of het hCG daalt of stijgt. Waarschijnlijk wordt er ook weer een echo gemaakt om te kijken of er nu een duidelijker beeld is. Schrijf al je vragen op en vraag een goed en duidelijk antwoord. Sterkte ermee, ik hoop voor je dat het goed blijft gaan.

Mirjam

3. angela

angela Actief lid

8 sep 2005
    120
    0
    0
    ik ben er net inderdaad geweest en ze zeiden precies hetzelfde maandag krijg ik de uitslag van het bloed dus ja tot die tijd is het nog even afwachten aan de ene kant denk ik dat het een miskraam is en aan de
    andere kant denk ik maar ik weet niet of dat kan mischien dat het wel zoveel pijn deed de reis naar de baarmoeder en vooral omdat ik veel aan een kant pijn had nu heb ik alleen nog last van mijn rug en wat bloed verlies voel me ook weer eeen stuk beter dan gister verder moet ik maar gewoon afwachten hoe het gaat lopen en hoor ik maandag wel meer in elk geval bedankt voor de reactie
    groetjes angela

4. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Angela,

fijn dat je nog even laat weten hoe het was in het ziekenhuis. Veel sterkte de komende dagen!

Mirjam

Deel Deze Pagina