Rondes overslaan bewust?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Anniek88, 5 mrt 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emotions

Emotions Fanatiek lid

5 jan 2019
    1.982
    2.237
    113
    Vrouw
    Na een aantal miskramen gingen wij ook een ronde overslaan omdat wij gingen beginnen aan onderzoeken in november. Even geen testen, geen stress, gewoon blij zijn met hoe het leven loopt, eten en drinken wat ik wil, op restaurant een dikke wijnarrangement gedronken op de vooravond van mijn eisprong, wat ik die dag nog niet wist en bam, al 20 weken zwanger nu. :D

Is niet de bedoeling van je topic, maar het kan gewoon allemaal.

2. Dominique87

Dominique87 Bekend lid

28 aug 2021
    874
    480
    63
    Vrouw
    Ja idd in België. Ja 1 ronde is echt nog maar pas he. Heb nu zoiets na 11rondes , die 1ne ronde wachten zal het ook niet meer maken

3. Mapje

Mapje Niet meer actief

Wij zijn bij de derde wel pas wat later “begonnen” maar goed ik was ook 3x vrijwel in 1x (2e in 2 keer) zwanger. Kan het me best een keer voorstellen hoor al lijkt het me ook lastig. Als de wens er eenmaal is..:o:

4. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.102
    12.082
    113
    Ik wilde de geboorte- en overlijdensdagen van mijn zoontjes mijden, ik zou in april uitgerekend zijn, dat werd een missed abortion. Daar heb ik 2 maanden mee rond gelopen, pillen deden wel hun werk, maar niet volledig, dus toen ik 2 maanden later eindelijk een curettage kon ondergaan, wilden we er eigenlijk daarna toch maar voor gaan. En ja hoor, uitgerekend in de maand van mijn overleden zoontjes. Er waren in de hele maand 4 dagen waarop ik niet wilde bevallen en dat is gelukt.

5. Loulou12

Loulou12 Fanatiek lid

4 apr 2018
    2.586
    2.098
    113
    Vrouw
    Hier al een hele tijd bezig maar juist daarom nu zoiets van, die ene extra maand kan er dan ook wel bij haha.. Dus wij willen volgende maand overslaan om uitgerekende datum kerst te vermijden.
    Eerste keer overigens dat we een maand willen overslaan.
    Hopelijk is het nu gewoon raak!:roflmao:

6. Leesteken

Leesteken Fanatiek lid

14 okt 2018
    3.698
    3.491
    113
    Nee, ben nu uitgerekend rond de verjaardag van nr. 1. :)

Deel Deze Pagina