Ik vraag mij iets af. Ik ben altijd heel regelmatig geweest met mijn cyclus. Voor mijn 3 ICSI-pogingen is dat altijd 26/27 dagen geweest. Na mijn pogingen is het elke keer 25 dagen. Ik vind dit zo kort en snap het ook niet goed. Hebben hier meer meiden last van na een aantal IVF of ICSI behandelingen : : Gr Flam
Je cyclus kan inderdaad veranderen door hormoongebruik. Ik had altijd een luteale fase van 14 dagen, naar mate ik langer hormonen gebruikte werd m'n fase korter. Dus het kan zeker invloed hebben.
Ik heb altijd hele lange cyclussen, maar na een mislukte poging had ik steeds een hele korte cyclus van 19 à 20 dagen. De gyn vertelde me toen dat het idd vaker voor komt dat je cyclus veranderd na IVF/ICSI, dit kan een langdurige verandering zijn, maar ook een kortdurende verandering.
Meiden, wat fijn dat jullie reageren. Dat stelt me gerust. Ik heb een beetje gegoogled en lees dat een cyclus van 25 dagen nog niet dramatisch is. Ik bloed ook kort, maar 3 dagen maar ook dit schijnt nog niet nadelig te zijn voor je vruchtbaarheid. Ik denk dat ik me er maar bij neer moet leggen en dat het in de toekomst vanzelf beter gaat. Ik zat er mee omdat wij alleen in 2009 nog proberen om zwanger te worden. En dat lijkt nog zo kort. Ik hoop dat er nog een wondertje gebeurt dit jaar [-o< [-o< Gr Flam
Hey Flam, Ik heb nog geen idee wat mijn cyclus nu gaat doen, maar had voor de ICSI een cyclus van 23-27 dagen (meestal 25). De artsen hebben over de lengte nooit iets gezegd als in dat het te kort zou zijn, alleen dat ik een heel mooie cyclus/goede eisprong heb. Mijn LF is 12-13 dagen. Zou me dus niet te druk maken over 25 dagen... extra kans nog dit jaar . Ik hoop en duim heel hard dat je zwanger 2009 uit mag gaan!
Dat is waar ja..ha...ha meer kansen en daar moet toch 1 rake bijzitten! Gr Flam en bedankt voor je reactie