Op 2 oktober start het weer. Wie gaat er kijken? Over Mijn Lijk - BNN Ik heb alle seizoenen gekeken, met tranen. Te verdrietig voor woorden maar soms ook ff een trap onder je kont om te beseffen wat je allemaal hebt! Heb gelezen ergens dat er dit keer (sowieso) 2 jonge moeders inzitten..
Ik volg dit ook altijd. Denk ook nog vaak terug aan de mensen uit de vorige seizoenen. Vooral Sandra en Maartje. Jip van het laatste seizoen spookt ook nog vaak door mijn hoofd. En als ik dan terug kijk op de site van OML en zie hoe lang ze eigenlijk alweer overleden zijn.. heel onwerkelijk.
Ik heb de vorige seizoenen ook gekeken, erg heftig! Weet niet of ik dit keer ga kijken, mijn vader (58) heeft nu helaas kanker.
Dat is het zeker, mijn vader is ook te jong! En die mensen in het programma zijn nog jonger. Misschien dat ik het kijk als ik alleen ben, maar zeker niet s'avonds op tv, dan slaap ik echt niet.
Mijn moeder is er helaas aan overleden (54 jaar) Misschien vreemd, maar juist dit soort programma's geven een soort van troost en herkenning.
Ik wil wel gaan kijken. Maar het zal vanaf nu extra confronterend zijn denk ik, want mijn vader is 3,5 maand overleden aan die rotziekte. Maar heb de rest ook allemaal gevolgd...
Heb ook alles gezien tot nu toe. Is al bekend wie het gaat presenteren? Vond Patrick Lodiers tot nu toe eigenlijk nog het best/fijnst/ meest sympathiek van iedereen... Jammer dat hij het niet meer doet. Prachtig programma, onmogelijk om het droog te houden. Maar weet niet of ik het nu wel aan kan om het te kijken. Nu ik zelf ook moeder ben (als er jonge moeders inzitten) en vol met hormonen op het moment.
Ik heb gelezen op facebook dat er waarschrijnlijk nu ook een jonge vrouw ( moeder van 2 jonge kinderen) mee gaat doen. Ze heeft baarmoederhalskanker ( uitgezaaid)
Ik wil het wel gaan kijken. Heb er vaker over gehoord maar het nog nooit gezien. Ik vind het ook heel dapper van de mensen die mee doen, want als ik het goed begrijp worden ze tot aan hun laatste dag gefilmd?
Ik heb het altijd gevolgd maar ga nu niet kijken, vindt het vreselijk erg en ben er gewoon slecht van aan. Heb ik nu ook met kinderziekenhuis meisje van 14 met kanker, vreselijk gewoon!