Ik was namelijk helemaal vergeten dat het dit weekend was en ik wilde er eigenlijk wel graag heen met mijn zoon. Nu heb ik morgen nog een kans, maar ik wil vragen of er iemand hier is geweest en of je me kan vertellen of het de moeite waard was? Het is namelijk niet naast de deur en ook niet supergoedkoop, vandaar.. Was het erg druk vandaag? Krijg je de kans om met Dora of Diego op de foto te gaan? Wat was nog meer leuk? Voor welke leeftijd vinden jullie het geschikt? Ik hoor het graag. Bedankt!
Ik weet trouwens nog wel korting als je morgen wilt gaan. Tot 3 jaar betaal je 5 euro 3 t/m 11 jaar 18 euro Normaal 23 euro volwassen 20,50 euro Normaal 25,50
Op de site stond inderdaad kids prijs, maar dat was van 25,50 voor 23 euro voor 3 t/m 11 jaar én volwassenen.
Wij zijn geweest en het was best druk maar wel te doen... Je kon idd met Dora en Diego op de foto maar: laaannnnggg wachten! onze dochter had er geen geduld voor... We hebben ook weinig aan de dira activiteiten mee gedaan moet ik zeggen maar het was opzich wel leuk maar wel wat druk...
Wij zijn een tijdje terug geweest. De show zou om geloof 12.00 beginnen , nou na een kwartier waren ze er nog niet (Dora & Diego). Dus besloten we maar om wat shows te gaan bekijken. We hebben ze verder hele dag niet meer gezien eigenlijk :x Gelukkig vond ze het alleen een beetje jammer en was ze niet verdrietig. We kregen aan het eind van de dag een goodiebag en als je je naam + adres opschreef kon je een fiets winnen. Maar daar hebben we niet aan mee gedaan want ze had al een nieuwe fiets
Nou wij zijn geweest en het was top hoor! Wel druk, maar niet storend, en het was heerlijk weer! Bij de Dora meet&greet stond een enorme rij maar de rij bij Diego was véél korter, en wij wilden toch naar hem toe dus kwam dat even goed uit! Al met al blij dat we gegaan zijn dus, mijn zoon heeft het enorm naar zijn zijn gehad! Iemand anders nog geweest vandaag?
Wij zijn vorig jaar geweest. En NOOOOOIT weer. gelukkig zijn we direct naar het foto's maken gegaan toen en die hadden we binnen. Voor de rest echt niets maar dan ook niets kunnen zien. Geen show van dolfijnen of wat dan ook helemaal niets. Gelukkig dat het bij jullie minder druk was. Want ik vond het toen zo zonde van het geld.
Wij zijn gister geweest, een heerlijke dag gehad. Dochterlief heeft lekker kunnen spelen in de verschillende speelplekken, we hebben de zeeleeuwen gezien (wat een bakbeest is dat mannetje!), de zeehonden, dolfijnen show gezien, en de meet en greet gedaan (we gingen bij Diego in de rij en ze wilde ook met Dora op de foto, dat deden we dus maar even niet met die lange rij), ze heeft gespeeld met dora poppen en wat gespeeld met zo'n Dora speelhuisje, en de stormbaan was ook een succes. Op weg naar huis was ze binnen 10 minuten in slaap gevallen. We waren rond 10 uur binnen en gingen rond 3 uur naar buiten, met slushpuppie, yummie.