claudia, ik heb hem verkeerd gelezen merk ik nu. Als alles er af is moet het lukken denk ik. Liefs Lydia
Wij hebben een gezamelijk inkomen van ongeveer 2000 euro. Maar alle toeslagen die er nog bijkomen (zorgtoeslag, kinderbijslag en kinderopvangtoeslag) komen we op zo'n 2500 euro. De vaste lasten zijn in totaal ondeveer 2200/2250 euro en dus houden we dan 250 euro over. Tuurlijk wordt het een uitdaging, maar ik hoop dat het gaat lukken. Tevens ga ik dan natuurlijk beter op de prijzen letten, zo ook voor de baby! En we willen ook standaard een bedrag naar onze rekening en de rekening van de kleine overboeken. Dit om te sparen voor later! Liefs Elma
Ik denk dat het gewoon moet lukken. Vooral omdat de boodschappen en benzine etc er allemaal al af zijn....
Hey meiden, Allemaal heel erg bedankt voor jullie reacties. Ik heb er echt veel aan gehad. De meningen zijn enigszins verdeeld, maar ook vooral uit de verhalen kan ik opmaken dat het wel te doen is met 250 euro over per maand. We zullen wel goed op de uitgaven moeten letten, en alles wat goedkoper inslaan, maar dan moet het gewoon kunnen. We gaan er dan dus ook gewoon voor. Ik weet dat het mij een stuk gelukkiger maakt om terug te verhuizen, dan maar iets minder geld om handen! Alsnog heel erg bedankt voor de reacties! Liefs Elma Ps. blijf gerust stemmen op de poll of geef je mening. Zolang dit item nog blijft staan, houd ik de score bij!
Makkelijk! Jeetje ik wou dat ik dat over had zeg! Ik heb zo'n 220 euro te besteden na aftrek vaste lasten, maar daar moet ik nog wel van tanken, boodschappen en kleding en luiers ed van kopen! en dat lukt ook met twee kindjes en ik heb zelfs mijn uitjes nog ( dansen). Ik wou dat ik 250 had om te sparen en leuke dingen te doen. Wij leven van dat bedrag, en dat is twee jaar geleden zelfs nog minder geld geweest, toen redden we het met 150 tot 200 euro. Dus dat zou makkelijk kunnen
Vraagje aan de moderator: Kan ik al deze berichten op één of andere manier bewaren? Kopieeren o.i.d. Ik heb veel aan deze antwoorden gehad en zou ze graag terug willen kunnen lezen! Gr. Elma
Moet makkelijk kunnen ik hou zelf bijna niks over als mn vaste lasten en boodschappen eraf zijn, maargoed ik heb nu ww (contract niet verlengd ivm zwangersschap) en heb ook geen partner. Tuurlijk is het fijn om wel wat over te houden maar 250 euro voor leuke dingen per maand lijkt mij ruim voldoende...
Mods... Nogmaals dezelfde vraag als bovenstaand. Ik zou heel graag dit item willen bewaren. Is daar een mogelijkheid voor? Of moet ik alles kopieren en plakken in Word ofzo? Gr. Elma