Hoewel ik nog maar 10 weken ben, beginnen mijn broeken toch wat te strak te zitten. In huis heb ik graag een joggingbroek aan, dus nu wil ik graag een speciale zwangerschapsjoggingbroek aanschaffen. Deze leek me ideaal, maar ik moet een maat L hebben en die is uitverkocht: zwangerschaps joggingbroek - HEMA Wie weet waar ik een soortgelijke broek kan kopen? (voor ongeveer dezelfde prijs). Ik weet dat H&M er ook een heeft, maar die is er alleen in het zwart en ik wil graag een grijze. Wie kan mij een tip geven?
Ik heb gewone joggingbroeken aan! Die natuurlijk niet te strak zittem bij de band maar dan misschien 1 maatje groter. Die kan ik straks nog steeds aan, in de kraamweken! Ik heb die zwarte van de hm ook maar die irriteert me mateloos met die band. Vorige week nog 3 gekocht en nu in M ipv S
Heb er een van h&m, was zelfs lang genoeg voor mijn lange benen. Heb er ook in gesport. Helaas is hij nu te groot want hij zat zo lekker . Mijn gewone joggingbroeken zaten net te strak om mijn onderbuik.
ik heb een sweetpants aan, gekocht bij de v&d. het is geen zwangerschapsbroek maar hangt op de nachtmode afdeling hij heeft boven een brede omslag wat als je niet zwanger bent heel hip omgeslagen kan worden. ik heb m nu omhoog en vind dat lekker warm om mn buik. ik leef in die broek!! al is ie voor nu buiten te koud!
Ik heb er een van de prenatal die erg fijn is. Die grijze van de hema heb ik ook, maar die vind ik minder fijn. De buikband lubbert en kriebelt bij mij heel erg. Maar dat kan aan mij liggen... Kijk anders op Zalando, daar had ik ook een paar leuke gezien...
Ik heb af en toe nog gewone joggingbroeken aan, maar vind ze steeds minder lekker zitten. Als ik de buikband onder m'n buik schuif dan hangt m'n kruis op m'n knieen en hou ik de band op m'n buik dan begint het elastiek te knellen. Ik ben nu dus zelf een positie joggingbroek aan het maken! Gewoon een patroon uit de Burda, maar daar maak ik een grote buikband op die ik lekker over m'n buik kan trekken.
Ik heb ze wel gezien bij Bonprix (maar ben niet zo'n fan van die winkel). Heb je al gekeken bij de C&A? Ik heb zelf een zwarte van de Miss Etam.
Ik heb gewoon een gewone jogging met een zwangerschapshemd aan. Krijg je hetzelfde effect als met zwangerschapsbroeken: stuk stof over je buik, en onder je buik (net boven je punani zeg maar) de band van de jogging. Ideaal! Moet ik er wel bij zeggen dat het een joggingbroek van stof is, mijn adidas trainingsbroeken zitten echt niet zo lekker nu.
bedankt voor jullie reacties! C&A en Miss Etam had ik ook nog niet aan gedacht, die zitten hier wel in de buurt, ga ik eens even kijken. Bedankt allemaal voor het meedenken!
Niet alle C&A en Miss Etam winkels hebben een even grote positiekleding-afdeling, maar online is het assortiment best groot.
Bij de kleinere filialen van miss-etam hebben ze geen positiekleding meer. Hier in de regio kan ik het alleen nog online bestellen wat ik begreep. Ze verkochten het te weinig in de winkel.