waar koop ik speciale zwangerschapsjoggingbroek?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kitty01, 12 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kitty01

Kitty01 Actief lid

30 sep 2012
    370
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoewel ik nog maar 10 weken ben, beginnen mijn broeken toch wat te strak te zitten. In huis heb ik graag een joggingbroek aan, dus nu wil ik graag een speciale zwangerschapsjoggingbroek aanschaffen. Deze leek me ideaal, maar ik moet een maat L hebben en die is uitverkocht: zwangerschaps joggingbroek - HEMA
    Wie weet waar ik een soortgelijke broek kan kopen? (voor ongeveer dezelfde prijs). Ik weet dat H&M er ook een heeft, maar die is er alleen in het zwart en ik wil graag een grijze. Wie kan mij een tip geven?

2. Bootjekatootje

Bootjekatootje Actief lid

23 aug 2011
    471
    1
    18
    Kinderdagverblijf
    Ik heb gewone joggingbroeken aan! Die natuurlijk niet te strak zittem bij de band maar dan misschien 1 maatje groter. Die kan ik straks nog steeds aan, in de kraamweken! Ik heb die zwarte van de hm ook maar die irriteert me mateloos met die band.
    Vorige week nog 3 gekocht en nu in M ipv S

3. Non18983

Non18983 Bekend lid

9 apr 2012
    517
    0
    16
    Lelystad
    Ik heb er een bij de Prenatal gekocht, hij zat/zit heerlijk!

4. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Heb er een van h&m, was zelfs lang genoeg voor mijn lange benen. Heb er ook in gesport. Helaas is hij nu te groot want hij zat zo lekker ;). Mijn gewone joggingbroeken zaten net te strak om mijn onderbuik.

5. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    ik heb een sweetpants aan, gekocht bij de v&d. het is geen zwangerschapsbroek maar hangt op de nachtmode afdeling :D
    hij heeft boven een brede omslag wat als je niet zwanger bent heel hip omgeslagen kan worden. ik heb m nu omhoog en vind dat lekker warm om mn buik. ik leef in die broek!! al is ie voor nu buiten te koud!

6. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik heb ook gewone joggingbroeken aan.
    Gewoon met een touwtje wat je zelf aan kunt treken.

7. Decca1980

Decca1980 Fanatiek lid

22 nov 2011
    1.068
    0
    0
    Ik heb er een van de prenatal die erg fijn is. Die grijze van de hema heb ik ook, maar die vind ik minder fijn. De buikband lubbert en kriebelt bij mij heel erg. Maar dat kan aan mij liggen...

Kijk anders op Zalando, daar had ik ook een paar leuke gezien...

8. tuc

tuc Niet meer actief

ik heb ook een gewone, ook van de hema.

9. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Ik heb af en toe nog gewone joggingbroeken aan, maar vind ze steeds minder lekker zitten. Als ik de buikband onder m'n buik schuif dan hangt m'n kruis op m'n knieen en hou ik de band op m'n buik dan begint het elastiek te knellen.
    Ik ben nu dus zelf een positie joggingbroek aan het maken!
    Gewoon een patroon uit de Burda, maar daar maak ik een grote buikband op die ik lekker over m'n buik kan trekken.

10. Steph80

Steph80 Bekend lid

26 apr 2012
    881
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb ze wel gezien bij Bonprix (maar ben niet zo'n fan van die winkel). Heb je al gekeken bij de C&A?
    Ik heb zelf een zwarte van de Miss Etam.

11. MamaJulia

MamaJulia Bekend lid

11 okt 2012
    719
    0
    0
    Ik heb gewoon een gewone jogging met een zwangerschapshemd aan. Krijg je hetzelfde effect als met zwangerschapsbroeken: stuk stof over je buik, en onder je buik (net boven je punani zeg maar) de band van de jogging. Ideaal! Moet ik er wel bij zeggen dat het een joggingbroek van stof is, mijn adidas trainingsbroeken zitten echt niet zo lekker nu.

12. bergje

bergje Bekend lid

1 dec 2009
    546
    0
    0
    het brabantse land
    Ik heb er pas een bij Prenatal gekocht en de Hema heeft hele fijne!

13. Kitty01

Kitty01 Actief lid

30 sep 2012
    370
    0
    0
    NULL
    NULL
    bedankt voor jullie reacties! C&A en Miss Etam had ik ook nog niet aan gedacht, die zitten hier wel in de buurt, ga ik eens even kijken. Bedankt allemaal voor het meedenken!

14. glimworm

glimworm Niet meer actief

ik heb hem online bij C&A besteld, binnen 3 dagen in huis!
    en heerlijk dat ie zit!

15. happysunshine

19 jul 2012
    69
    0
    0
    die van h&m is erg fijn

16. Steph80

Steph80 Bekend lid

26 apr 2012
    881
    1
    16
    NULL
    NULL
    Niet alle C&A en Miss Etam winkels hebben een even grote positiekleding-afdeling, maar online is het assortiment best groot.

17. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Bij de kleinere filialen van miss-etam hebben ze geen positiekleding meer. Hier in de regio kan ik het alleen nog online bestellen wat ik begreep.
    Ze verkochten het te weinig in de winkel.

Deel Deze Pagina