Nou dames, ik ben net terug van het ziekenhuis! Vandaag was DE dag dat ik bloed ging prikken.... Jeetje hey, wat steld dat weinig voor! Voelde er helemaal niks van! Die pleister eraf halen achteraf doet meer pijn Al die drukte om niks.... Er werden maar liefst 7 buisjes afgenomen Ben toch best wel een beetje trots op mezelf! Liefs!
hihi, zo zie je maar weer... een mens lijdt het meest door het lijden dat hij vreest zei mijn moeder regelmatig.
volgende keer lachend bloed prikken bikkel??? hebben ze nog een mooi tekeningetje gemaakt op je pleister
Ja man! Ik dacht echt: wanneer is het nu eens een keer klaar?! Zijn 7 buisjes veel? Nee Maar ze hadden wel mooie pleisters van SpongeBob Heb er maar niet om gevraagd... Staat ook weer zo stom
7 buisjes is voor de screening bij zwangerschap wel normaal hoor. Tenminste, was bij mij ook zo. Fijn dat het mee viel. Ik ben vandaag ook gaan bloedprikken, o.a. voor suiker. Bij mij zat het niet echt mee. Ze kon het bloedvat niet vinden. 2 keer in 1 arm.....niets. In andere arm uiteindelijk wel een ader gevonden na wat morren Gelukkig ben ik niet bang voor spuiten, anders is het echt héél vervelend.
Ben trots op je hoor @noralien, zo konden hem bij mij ook niet vinden, hadden ze de ader op de bovenkant van mijn hand gebruikt, moet zeggen; iets minder fijn...
yeahhhhh you go girl ...hardstikke goed en stoer van je ... ik zou wel om de sponge bob hebben gevragen
haha vroeger werd je altijd om de paar weken in je vinger geprikt bij de vk. is tot nu toe nog niet gedaan.... vond dat ook altijd verschrikkelijk
Zo, ben trots op je hoor! En 7 buisjes is geloof ik niet zo heel veel hoor... Voor een onderzoekje ben je al gauw minimaal 4 of 5 buisjes kwijt... ik weet alleen niet hoeveel het er zijn voor een zwangerschapsonderzoek... Je moest eens weten hoeveel er afgetapt wordt als je bloeddonor bent!... dat zijn 7 buisjes maal veel hoor! (halve liter om precies te zijn) Daarvoor mag ik dus regelmatig naar de bloedbank..
Uit de binnenkant van je elleboog doet bij mij nooit pijn. Zoals bovenuit de arm, voel je meer.... Maaarehh..............je moet ook nog bevallen??????
Nou ja gewoon..... ik vind het altijd zo grappig dat er mensen bang zijn voor een spuit. Daarom mijn vraag, is niet kwaad bedoeld, maar ik vind het zo grappig. Als je straks bent bevallen, en je leest ook een mail van iemand die de prik heeft overleefd snap je het denk ik wel..... In tegenstelling tot de bevalling doet je z'n prik dan helemaal niks meer.
Oooow op die fiets!! Nee, het ging mij er meer om dat ik er een beetje bang voor was omdat ik nog nooit eerder bloed had geprikt. Wist niet goed wat ik ervan kon verwachten, vandaar Maar viel 500% mee achteraf 8)
meid als je daar een beetje angst voor hebt dan kan ik me voorstellen dat je trots bent... you go girl.....
nou ik ben 2 keer bevallen, en prikken is nog steeds geen hobby van me. en dan heb ik het nog niet eens over de tandarts....haha