Vakantiestressssss

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Chaos, 3 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chaos

Chaos Actief lid

5 apr 2014
    269
    0
    0
    Ik heb besloten er dit jaar niet aan te doen.

Morgen ga ik met mijn dochter op vakantie en ik moet werkelijk nog alles doen, de wasmachine staat nog te draaien dat moet nog in de droger en daarna moet alles nog gestreken worden.
    Koffers staan leeg klaar om ingepakt te worden.
    Straks moet ik nog naar het centrum om een shirt en lamp te ruilen.

Verder moet ik nog wat werk doen en mijn scriptie afschrijven.

Eigenlijk zou ik nu dus als een gek moeten stressen maar in plaats daarvan zit ik met een kopje koffie in de zon even ZP te lezen ;).

Hoe gestrest zijn jullie een dag voor vertrek?

:D

2. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.380
    36.250
    113
    Ik doe het dit jaar net zoals jij. Ik zit nu op mijn werk (oeps) en moet nog tot half 5 werken. Dan moeten alle tassen, spullen etc nog ingepakt worden en morgenvroeg gaan we al weg. O ja, ik ga eerst nog met mijn man lekker uit eten haha. Dus geen gestress dit jaar, nou ja, misschien vanavond of morgenvroeg nog even.

3. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Wij gaan maandag pas en ik stress nu al hahahaha
    Denk denk denk moet ik nog wat kopen, wat moet allemaal mee, hoe zou het gaan met slapen met Chloe daar blablablabla bla hihi

4. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    verstandig, dat is mijn plan ook die van ons duurt nog ff. maar heb vandaag alvast de dag voor het inpakken vrij genomen dan begint onze vakantie lekker vroeg. eerst dagje julianatoren dan nog 2 dagen om hier rustig alles klaar te maken en in te pakken en dan smorgens relaxed op vakantie. geen gestress geen gedoe.

5. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Lekker hoor, relaxed op vakantie. Wij gaan pas over een aantal weken, maar ik ben vrijdags altijd vrij en we vertrekken zondag op ons gemakje als we klaar zijn, dus tijd zat om alles te doen.

Deel Deze Pagina