Meer van Lugano

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Spectre, 5 jan 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.827
    18.545
    113
    Vrouw
    Iemand ervaring met een vakantie naar het meer van Lugano?
    Hoe is de omgeving en het weer (augustus/ september)?
    Wij kwamen een vakantie tegen op internet naar het meer van Lugano, ik lees positieve verhalen op internet, maar ook dat het weer in Noord Italië tussen de bergen erg afwisselend is.

2. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.279
    1.418
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Wij waren hier 2 jaar geleden en we hebben een paar keer regen gehad, dan regent het even heel erg hard en onweer en daarna is het weer mooi weer. Het was er wel erg warm, 38 graden en dat vinden wij te warm.

waar wil je naar toe aan het meer van Lugano? Camping international sport?

Spectre vindt dit leuk.
  3. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.827
    18.545
    113
    Vrouw
    In welke maand waren jullie daar?
    Wij willen buiten het hoogseizoen gaan.
    Ik weet niet welke camping, maar ligt bij het plaatsje Porlezza.

4. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.279
    1.418
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Dan is het waarschijnlijk camping international sport. Is een leuke maar wel een hele grote camping. Wij waren midden in de zomer, in juli 2018 en toen was het echt heet. We hadden een chalet met airco en dat was wel nodig. Wij zijn echt mensen die veel willen ondernemen en minder zijn van hele dagen aan een meer liggen. Daarom vonden wij het te warm omdat het regelmatig te warm was om er op uit te gaan. De camping is ons wel goed bevallen al vonden we hem wel te groot. Zwembad is mooi, restaurant is goed en het ligt heel dicht aan het meer, dat is heerlijk. Er zijn heeeeeeeeeeeeeel veel nederlanders op de camping en dat vonden we achteraf wel jammer al wisten we dat wel op het moment dat we gingen boeken.

Als je nog wat meer wil weten, ook over wat je kan doen in de omgeving dan hoor ik het wel.

Spectre vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina