Heb de reis nu als volgt; Cork Ring of Kerry Cliffs of Moher + Buren National Park Galway + Connemara National Park Dublin Weet nog niet zo goed hoelang overal te blijven, heb ook geen idee hoelang je bezig bent met bijvoorbeeld 100km rijden daar? Het moet eigenlijk in 9dagen passen (langer is de vakantie niet..)
Je wilt echt niet alle dagen rijden, want het is dodelijk vermoeiend (mijn man was kapot, niet alleen inspannend qua links rijden maar ook omdat de wegen niet zo zijn als in Nederland). De gemiddelde 80 km weg in Ierland, ziet eruit als een boeren weg waar je max 60 km/ uur kan.. Wij hadden ons daar ook in vergist... https://goo.gl/maps/TEjhCZ4jS4k Dit is jouw route ong... het is ruim 800 km op 80 km uur wegen en misschien wel minder want sommige wegen zijn echt heel smal. Ik zou eens kijken met google met dat poppetje eens op de desbetreffende weg gaan staan, dan zie je wat ik bedoel.
Ai!!! Ik zie het ja Was net de tickets aan het bekijken en retour Dublin scheelt ook in kosten, dus route daarop aanpassen? Of missen we dan toch wel het mooiste..? Geen idee.. echt..
Ja op Dublin vliegen is echt goedkoper.... maar de vraag is als je maar 9 dagen hebt (net als ik) of dat winst is. Alles op Dublin is goedkoper... omdat je ook nog eens oneway betaalt qua huurauto van cork naar dublin (inleveren). Het enige wat goedkoper is, geen rondreis maar een huisje huren en ergens centraal zitten... Het is of cork of dublin en later maar eens naar de cliffs of moher... (ook voor mij)
Bah inmiddels 20 euro pp duurder, dus maar ff geboekt. Goed om te weten dat koffer voor de kids tijdens boeken 50% is en achteraf volle 100%.... ik baal een beetje.... Ik baal vooral omdat ik al veel eerder had moeten boeken, niet omdat we het niet kunnen missen maar meer omdat het zo zonde is....
Ik zag de prijs vandaag ook omhoog gaan! Kan nog niet boeken omdat ik nog niet zeker ben of we Cork - Dublin gaan doen of Dublin en vanuit daar evt. wat bekijken..
Dat is balen, want vanuit Dublin zou ik alleen Wicklow Mountains bezoeken en dan echt in dat gebied blijven.