Hallo allemaal, Wij gaan volgende maand heerlijk 2 weekjes naar umbrië. Ik heb er echt zo zin in. Onze dochter is dan 14 maanden. Ik ben al beetje aan het voorbereiden. We gaan een portable dvd speler kopen, cadeautjes snoeperij voor in de auto. Hebben jullie verder nog tips voor mij? Iemand die al met kleintje daar is geweest en tips kan geven? En wat mag ik buiten paracetamol en pleisters niet vergeten mee te nemen in de ehbo kist? Alvast bedankt!!!
Ik lees even mee, wij gaan in aug naar Toscane! Ik weet niet of je dochter nog vitamine D druppels krijgt maar dat ben ik zelf al een keer vergeten. Hier zitten nog standaard medicatie tegen allergische reactie in de koffer (ook voor hooikoorts) Spul voor muggen en een fles voor als de oudste ineens nodig moet plassen in de auto. Maar ja, dat werkt voor een meisje niet zo goed, hihi!
Hoi! Bedankt voor je antwoord. Ik geef nu multivitamine van optimax daar zit ook vitamine D in. Heb al extra potje dus staat al klaar. Wat voor medicijnen heb je dan voor allergische reacties en welke reacties bedoel je dan? Hihi fles gaat idd niet werken
Voor de ervaren reizigers onder jullie, wat is de beste tijd om te gaan rijden. Ik zou graag 's nachts tussen 3 a 5 uur willen gaan rijden. Is er iemand die dat gedaan heeft en is dat bevallen? We gaan iig 1x ergens overnachten.
volgens mij is dit niet zo'n druk bezocht onderdeel... Ik weet nog niet wanneer wij gaan rijden, het lijkt mij inderdaad ook lekker om voor de ochtenddrukte nederland al uit te zijn. Ik weet alleen niet of het verstandig is qua ritme. Vorig jaar zijn we naar Frankrijk geweest en zijn we gewoon 8 uur 's ochtends vertrokken,thuis nog ontbijt gehad en pas rond 12 uur weer gestopt voor een broodje. Dit ging ook hartstikke goed, nou vinden mijn kinderen autorijden totaal niet erg dus dat scheelt.
Is zeker niet druk bezocht. Nou ja geeft ook niet was alleen wel erg nieuwsgierig. Wij zijn er wel over uit dat we 's nachts willen rijden ivm drukte op de weg. Alleen de tijd weten we nog niet. Nou ja e hebben nog even de tijd. Kan niet snel genoeg zijn, heb er echt zin in.
Birgit, dat is echt een no go voor ons. Vorig jaar rond 4 gaan rijden geloof ik.. Allebei de meiden zijn niet meer gaan slapen