We willen vandaag iets leuks doen met zn 3en. Maar weten niet echt waar we heen kunnen. We dachten eerst aan de Efteling maar las laatst hier een topic dat het daar heel erg druk kon zijn. We willen het liefst naar een dierentuin/pretpark zoiets. Diergaarde blijdorp staat voor volgende week op de planning als het lekker weer word.
Ik zou zeggen ga naar het Delfsehout. Waterspeeltuin kinderboederij, En het is heerlijk gratis. Veel plezier alvast.
Familiepark en attractiepark Rotterdam - speeltuinen en dierentuin - Plaswijckpark - Plaswijckpark geen idee of dat nu nog leuk is, vroeger wel iig hihi
is ook erg leuk maar wel prijzig voor kinderen moet je daar al heel snel een volwassene toegangsprijs betalen
Plaswijck vind ik wel mee vallen qua prijs.Nog onder 10 euro.Kan je van de meeste dierenparken niet zeggen.Plus dat ze een leuke waterspeeltuin hebben. Kinderboerderij delfse hout is leuk en die in tanthof vond mijn dochter ook geweldig(meer op de jongere kindje gericht vind ik). Delfse hout ook heerlijk vertoeven nu met dit soort dagen.