eczeem

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Wen29, 30 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

Even een vraagje, ben gister op controle geweest bij de vk. Maar ben dit eigenlijk vergeten te vragen.

Ik heb altijd al veel last van allergieen en eczeem gehad, maar dat kon ik heel goed onderdrukken met medicijnen, en af en toe en hormooncreme.
    Ik ben hier toen ik stopte met de pil ook gelijk mee gestopt. Het ging heel goed, was gelukkig snel zwanger, en me huid was mooier dan ooit. Geweldig! Maar rond 12 weken kwam dit opeens heel hard terug. Dit was redelijk snel weg. Nu heb ik het weer sinds week 18 week, en heel erg nu. Me gezicht staat in de brand, scheurt en jeukt. Volgens mij vk kan dit wel tot week 30 aanhouden nu en op het eind weer terug komen. Medicijnen durf ik niet aan, ze geven geen garantie dat het geen kwaad kan. En de kleine wordt hier suf van. Dus heb het er maar even mee te doen, en het is voor een goed doel.
    Maar nou wilde ik graag weten, hoe groot is de kans dat mijn kleine meid hier straks ook last van gaat krijgen. Ben zo bang dat ik het doorgeef nu aan haar.
    Kan dit?

Alvast bedankt, groetjes Wendy

2. Ineke

Ineke Verloskundige

15 dec 2010
    2.663
    0
    0
    Hallo,

Hoeveel de kans is dat jij het doorgeeft weet ik niet, de kans is wel verhoogd omdat je het zelf hebt. Borstvoeding geven aan die verkleind de kans.

Groetjes Ineke

Deel Deze Pagina