Hoi, Hier flinke zenuwen....Volgens mn banner moet ik nog 1 dag tot testen,,,ook erg trost op mezelf dat ik nog niet heb getest, want er zijn wel allerlei symptomen. Ik heb erg zere tepels (branderig) en zere borsten. Ook lopen er aders op mn borsten en over mn tepelhoven. Af en toe heb ik vlagen van misselijkheid, moet me er toe zetten om wat te eten. Zou het dan nu eindelijk gelukt zijn? Liefs Vera
Nee, durf nog niet zo goed.....wacht ff tot ik een paar dagen over tijd ben..... ben zo bang voor weer een teleurstelling! Tot nu toe nog geen actie down-under....wel veel witvloed....maar dat kan volgens mij ook weer van alles zijn....
Hou vanmorgen getest, kon het niet laten .....met clear bleu....het was negatief....ik heb wel een ongi-gevoel en heb witvloed...ook de "symptomen" zijn onveranderd....Ow wat zenuwslopend is dit zeg.... Kheb mn banner maar even veranderd, die begon al weer opnieuw te tellen...lekker positief is die ook ....
@Esprit...hopelijk is het toch raak! Ik had bijna dezelfde symptomen (pijnlijke tepels en veel misselijk) en dacht dat ik aankomende woensdag ongesteld zou worden, ben ik gisteren ineens geworden. Pfff mijn lichaam heeft bij dit keer behoorlijk voor de gek gehouden..bah niet leuk! Veel succes..hopelijk gauw goed nieuws!
Nou ik ben ook al flink overtijd maar ik durf niet te testen, ben bang dat het weer niks is. Ik weet dat ik niet mag zeuren omdat ik pas 9 maanden bezig ben en sommige van jullie al jaren, maar toch
Spannend hoor, ik duim voor je. Ik had die test al gekocht hoor, ik zou zo.........nieuwschierig zijn
@Marleen.....ja joh ga testen zolang overtijd en nog niet ongesteld..spannend! Hou je ons op de hoogte?
mijn lichaam houdt mij ook voor de gek. vrijdag-zaterdag-zondag had ik een beetje bloedverlied, niet de gehele dag door maar afentoe. zaterdag had ik erg veel pijn in mijn onderbuik en mijn blaas het leek wel of er iets op drukte moest die ochtend ook wel 10 keer naar de wc. vanochtend geen bloed gezien, temp was vanochtend nog altijd 37.1 en voor mijn eisprong was het 36.4/36.5/36.6. begrijp er dus niets van, ben ik nou ongi geweest of niet? mijn nod is morgen, test van vandaag was negatief.
Nou gister dan toch weer ellende hoor....ben naar de huisarts geweest, mag nu door naar de gyneacoloog...kijken of die wat voor me kan doen....ben er zo zat van! En Marleen, als je nu al 14 dagen overtijd bent meid zou ik gewoon testen hoor! Snap wel dat het spannend is, maar dan weet je wel hoe het er voor staat....Of ben je heel onregelmatig? Heb je ook lst van symptoompjes dan? Misschien had je al lang helemaal happy kunnen zijn omdat je al een maandje zwanger bent! Succes! Liefs Vera