Menstruasan of toch door toeval??

Discussion in 'Zwanger worden' started by meli24, Oct 29, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. meli24

meli24 Actief lid

Aug 18, 2010
    244
    0
    0
    Hallo dames,
    ik had onlangs een berichtje geplaats omdat ik maar niet ongesteld werd na de tweede cylus na pilstop(zie onder) Uiteindelijk ben ik ongesteld geworden en duurde mijn cyclus 78 dagen. Nou weet ik niet of het toeval is of niet, maar was 3 weken hiervoor gestart met mentruasan. Ook ben ik op vakantie geweest voor 2 weken. Ik weet niet of het door de ontspanning tijdens mijn vakantie kwam of door het inslikken van menstruasan, maar ik ben eindelijk tijdens mijn vakantie ongesteld geworden. Ik denk toch wel dat menstruasan wel heeft geholpen.:)Ik wou eerst monnikspeper gebruiken en heb het gekocht, uiteindelijk heb ik toch besloten om menstruasan te gebruiken..Dus mijn tip = proberen als je een lange of onregelmatige menstruatie hebt...wie weet mischien helpt het wel..ik hoop nu dat mijn volgende menstruatie ook niet lang op zich laat wachten...:)Nou dames wou dit eigenlijk melden omdat ik weet hoe vervelend en onzeker het is als je een onregelmatige of lange cyclus hebt....

2. Chai

Chai Niet meer actief

Wat lief van je, als ik nogniet zwanger was had ik het zeker gaan proberen. Ik was ook zo onregelmatig namelijk.
    Misschien handig om te vermelden waar het gekocht kan worden?
    Heb het nog nooit ergens gezien namelijk.

3. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

Jul 4, 2008
    1,793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    ja wilde het net vragen waar koop je menstrusan?????? ik wordt mijn cyclus namelijk nu al zat.:):x

4. meli24

meli24 Actief lid

Aug 18, 2010
    244
    0
    0
    Ik heb het zelf bij de etos gekocht, maar je kan het ook kopen bij een apotheek. Het is van A vogel en heet menstruasan en is een homeopatische geneesmiddel:)

Share This Page