Nou nog 1 van mij hoor: Lisanne heeft in de gaten dat ze kan gillen. En doet dit dan ook bijna de hele dag(als ze wakker in haar bedje ligt). Ik heb niet het idee dat ze iets heeft, maar gewoon lekker ligt te gillen. Doen jullie kindjes dit ook? Of hebben ze dit gedaan omstreeks dezelfde leeftijd?
Oh ja zeker! Onze Christiaan heeft het gillen inmiddels ook ontdekt en maakt daar gretig gebruik van. Vooral onze buren hebben er last van.... Gelukkig heeft hij ook het rollen ontdekt dus is het gillen even wat minder
Lisanne begint nu ook af en toe wel van rug op haar buik te rollen, maar ja als ze eenmaal op haar buikje ligt(ook wel in bedje) dan weet ze niet wat ze moet doen en gaat dan natuurlijk huilen. Wanneer zal ze door krijgen hoe ze weer terug moet komen op haar rug.
Wacht maar.... met 4 maanden valt het nog redelijk mee... na de 6 maanden kon iedereen hiet zijn vingers in de oren stoppen als T gaat gillen
hahaha , dat is nog niks hoor met 4 maand , wacht maar tot dat ze een maand of 6 is... gelukkig is het hier wat rustiger aaan het worden..(bijna 9 maand) ze heeft nu een fase dat ze echt brabbelt.. is nog veel leuker...
Die van mij is net 10 maanden en ze heeft ondekt dat ze ook heel hard, hoog en lang kan gaan gillen. Mijn ouders zette mij altijd in de keuken met de deur dicht. Kun je nagaan...
jaaaa leuk! haha mijn zoontje heeft dit ook gehad met een maand of 4, 4 1/2. Lag hij in de box te zingen (het was eigenlijk gewoon gillen maar goed zingen klinkt leuker) heb er leuke video-opnamen van gemaakt. Geniet ervan ookal is het soms irritant. Het duurt maar kort want voor je het weet hebben ze weer iets anders nieuws ontdekt.
pfffffff..... gek! word ik ervan! hahahaha! mijn trommelvliezen voel ik gewoon trillen, het is zo'n oorverdovend geluid! ik hoop dat ze gauw iets anders ontdekt... mijn buren denken altijd dat ze wordt vermoord
Haha, hier ook rond die leeftijd, geweldig! En dan als ze uitgegild was helemaal voldaan kijken van 'hoorde je dat net' !!
Onze kleine is nu 3,5 maand en gilt enorm haha.... vooral als je naar hem lacht dan lacht hij terug en laat van zich horen, wij kunnen er wel van genieten haha... Als ik iemand aan de telefoon heb vragen mensen of het alarm afgaat hier! Hij rolt nu alleen nog op zijn zij, ben benieuwd wanneer hij op zijn buik kan rollen....
hihi, dat kan nog wel heel lang duren! soraya rolde zich ook al op de zij toen ze 3,5 maand was, ze is nu 5 maand en ze blijft nog steeds hangen op de zij maar het kan ook zijn dat hij het zo doorheeft hoor