Oh ik lag bijna gestrekt om die foto, geweldig! Hier is het altijd in de kinderstoel. Tranen wellen dan op, hoofd wordt bijna paars en die geluiden Als kleine spruit lag hij eens in de box en ik filmde hem. Begon hij ook zo te poepen, heb het lekker doorgefilmd ha ha. Altijd leuk voor als hij op zijn 16e voor het eerst een vriendinnetje mee naar huis neemt
hhahahaah hier ook een poepmonstertje wat helemaal rood aanloopt zijn oogjes vallen bijna uit zijn kassen en hoor de gekste geluiden... hahaha meestal bij de fles van 23:00 is het halverwegen huguhhhhhhhhhhhhhhhhhhhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu gnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn ugh!... Tada!!!! strontbroek!!! zal ff een foto opzoeken
Hoef geen commentaar te geven bij de volgende foto's denk ik, haha.... ik vind het er zo komisch uit zien!
Die van mij kan er ook wat fijn. En waarom hij nou zo hard drukt en kermt... het komt er zowat vloeibaar uit! Ik kan er ook hartelijk om lachen hoor. Behalve als ik zijn romper weer geel zie kleuren aan de achterkant. Als hij bij je op schoot zit, voel je het zo hard borrelen dat mijn vader altijd zegt: "Zit je weer in mijn broek te poepen?"
Hahaha Mason doet het ook..die wordt VUURRRrood..zal ook eens een foto plaatsen ervan..alsof ze koppie ontploft bijna
wat een grappige foto's! Chloe kan ook giga grappig doen als ze bezig is! eerst wat moelijk kijken, dan wat grommen om vervolgens een giga wind te laten! en stinken dat ze dan doet!! niet echt een dame zeg ik dan maar...