Moet ik me zorgen maken of nog niet?

Discussie in 'Miskraam' gestart door frownupsidedown, 11 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. frownupsidedown

frownupsidedown Actief lid

24 sep 2008
    476
    0
    0
    Almelo
    Ik heb na een terugplaatsing van een cryo vorige week donderdag vaag positief getest. Een paar dagen later was de test veel duidelijker positief, maar bij beide tests zijn inmiddels die lijntjes compleet verdwenen.
    Nu ben ik sinds gisteren was donker bruin slijm beginnen te verliezen en het is nu net overgegaan in meer helder rood.
    Ik heb alleen bijna geen buikpijn en het is ook niet echt veel bloed, dus moet ik me zorgen gaan maken, of niet?
    Ik weet niet goed hoe ik me erbij moet voelen en de fertiliteitspoli kan op dit moment nog niets voor me doen.

2. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Lieve schat, als je echt geen streepjes meer hebt, klinkt dat vrees ik niet goed :( . Mijn verhaal heb ik hier al ergens opgeschreven, maar ik had het vorige ronde ook. Na NOD +++ testen, clearblue zei 1-2 en de week erop 2-3... de week daarop - ik was 6wk en 2 dagen werden ze lichter en lichter... Ik had vanaf NOD iedere dag lichtbruin verlies. Maar omdat de testen wel donkerder werden, dacht ik dat het een innesteling. De echo liet zien dat er niets meer zat... Voelde me toen nog wel erg zwanger....
    Uiteindelijk kwam het echte bloedverlies als een zware ongie na 7wk en 1 dag. Maar geen krampen ofzo.

Hoop stiekem voor jou dat het nog goed zit, maar als de teste echt niet meer positief zijn... heb ik ijdele hoop....

Sterkte meis! Liefs!

3. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Het klinkt niet zo goed, helaas... Bloedverlies kan wel voorkomen als je zwanger bent. Maar in combinatie met de negatieve testen is het niet erg hoopgevend. Dan zou je nu nog steeds donkere testen moeten hebben, aangezien je eerder wel duidelijk positief getest hebt. Ik denk dat er wel een zwangerschap gaande is geweest, maar dat het helaas niet doorzet.

Sterkte!

4. frownupsidedown

24 sep 2008
    476
    0
    0
    Almelo
    Even ter verduidelijking het zijn geen negatieve testen. De oorspronkelijke twee testen zijn na een aantal dagen volledig vervaagd. Dus zeg maar de eerste drie vier dagen stond het streepje er maar daarna trok 'ie weg.

Maar ik had vanochten een behoorlijke bloedprop, dus ik ben bang dat het inderdaad niet goed zit. Ik zal dit weekend maar afwachten en als het verder doorzet maandag maar bellen met de fertiliteitspoli dat het mis is gegaan.
    Weer een teleurstelling alleen dit is veel erger dan de negatieve testen na mijn vorige behandelingen.

5. vergo

vergo Fanatiek lid

3 mrt 2007
    1.139
    0
    0
    Verkoopster, nagelstyliste
    dorpje bij amsterdam
    Ja ik begrijp hoe je je voelt, ik heb anderhalve week geleden een miskraam gekregen na 9 weken, dit was bij een icsi poging. Het voelt inderdaad zwaarder dan negatieve testen.
    Ik hoop voor je dat het goed gaat, maar ben dr ook bang voor. De testen vervagen snel, als je ze goed wilt houden kan je het beste direct met doorzichtige nagellak eroverheen gaan dan blijven ze iets beter. Sterkte meid ik hoop op het beste voor je.

6. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    Er zijn hier een hoopmeiden die bloed verliezen en zwanger blijven en een gezonde baby krijgen. Zijn er misschien 2 eitjes teruggzet? dan kan het ook zijn dat er 1 niet goed is gegaan en de 2e wel. Hopelijk heb je snel meer duidelijkheid, ik duim voor je!

liefs miek

7. leonieselina

25 mrt 2010
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben als het goed is bijna 6 weken zwanger. De gyn heeft gekeken vorige week maar er was alleen nog maar een vruchtzakje te zien, vrijdag gaat ze weer kijken. Tot nu toe heb ik hele pijnlijke borsten gehad, en gister was dat opeens verdwenen! Ik heb net twee miskramen achter de rug, dus ben erg bang voor een derde! Heeft iemand ook gehad dat de verschijnselen opeens afnamen (zo vroeg in de zwangerschap) en dat het toch goed ging???

8. frownupsidedown

24 sep 2008
    476
    0
    0
    Almelo
    @ leonie: Ik weet het niet. Het zal zwaar zijn maar volhouden tot vrijdag. Hopelijk heb je dan het bewijs dat het goed zit.

Ik heb zelf vanochtend met de fertiliteitsafdeling gebeld en krijg morgen een echo om te kijken of ik nu inderdaad een miskraam heb gehad.
    Het is echter zo veel geweest gedurende het weekend dat ik er zelf maar vanuit ga dat het inderdaad een miskraam is. (Vandaar ook geen zwangerschapsbanner meer)

9. leonieselina

25 mrt 2010
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh wat erg.. ik hoop stiekem toch op goed nieuws voor je.. bij mij zijn de verschijnselen toch weer terug nu dus hopelijk zit het toch goed! Jij zit in een heel traject begrijp ik, dat zal vast niet meevallen!

10. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Succes met je echo morgen!

11. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Heel veel sterkte lieve meiden... Ik vond de mk ook echt 10000000 keer erger dan de teleurstelling dat het niet gelukt was. Je gaat toch dromen, je zit even op die roze wolk in hemel nummer zeven... Naar beneden vallen zonder parachute...
    Kwam net een link tegen op youtube die mij weer even deed tranen (ben vandaag weer ongie geworden na de mk, een hele heftige en dan komt er toch weer verdriet naar boven)...

YouTube - Remembering Our Baby Angels

Weet niet of de link het doet..

Maarre, ik hoop dus gewoon POSITIEVE echo's hier!

Sterkte allemaal!

xxxxxxxxxxx

Deel Deze Pagina