Extreem moe

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Joosie, 25 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joosie

Joosie Bekend lid

27 sep 2008
    614
    0
    0
    Sinds 1.5 week slaap ik snachts weer best goed vergeleken met wat het was.

Nu ben ik smorgen om half 9 uit bed, maar ben om 10 uur alweer heel erg moe.

Wie kent dit?
    De hele dag gapen, en geen puf hebben? En meteen alweer moe zijn als je net uit bed bent?

Hoort dat bij deze fase?

2. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Toevallig had ik van de week z'n dag! Ik moest t wat rustiger aan gaan doen! Ben nogal een type die altijd druk druk druk is... Probeer nu meer te rusten en te genieten ;)

Jij ook een bezige bij ?

3. Joosie

Joosie Bekend lid

27 sep 2008
    614
    0
    0
    Nou normaal ben ik echt geen thuiszitter, maar heb vanaf week 25.5 bedrust, en mag sinds 1.5 week weer wat meer doen. Toen ik die bedrust had, had ik nergens last van.

En nu ik juist wat meer mag doen, ben ik te moe, en lig ik veel op bed (in de woonkamer).
    Heb de energie er gewoon niet voor

4. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Wat vervelend meid!
    Deze fase is natuurlijk wel weer een stukje zwaarder en het vreet energie! Probeer ander wat uit te slapen en 's middags een powernap te doen! En in jou situatie vooral niet TE veel doen!

Succes ;)

5. carmen78

carmen78 Actief lid

22 aug 2010
    122
    0
    0
    Ik heb het ook, vk heeft ijzer laten testen en ik blijk bloedarmoede te hebben. Dat zorgt voor erge vermoeidheid. De huisarts kan het ook zo testen

6. mamaikke0604

6 feb 2011
    75
    0
    0
    in de zorg
    Deventer
    Hier is het niet anders,alleen ik slaap slecht door de enorme buik(veel vruchtwater en grote baby)Dus ben overdag op,en heb nog een boy van bijna 4 jaar.Maar ik doe wat ik kan en dan maak ik er maar een zitdagje van.Het is soms niet anders

7. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Idd je kan je nog laten testen op bloedarmoede ;) Gewoon ff aangeven bij VK of HA..

8. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Herkenbaar... Vervelend he, die stomme vermoeidheid :(
    Ik voel me zo moe de hele dag! Tot week 16 had ik dit ook, toen ging het een tijdje beter en nu alweer een aantal weken hééél moe!
    Ik geef er maar gewoon aan toe, het zal wel weer over gaan :)

9. Elleke

Elleke Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.835
    170
    63
    Het doet mij ook goed te lezen dat het na de 16e week beter ging.
    Ik herken je extreme moeheid, ik ben ook elke dag zo moe, moet me er echt toe zetten om dingen te gaan doen en ik doe ze ook bewust, anders kan ik de hele dag wel slapen!
    Het is absoluut niet fijn, maar je doet er heel weinig aan. Ik neem ook zoveel mogelijk m'n rust en verder kijk ik uit naar het feit dat straks het tuinset buiten kan staan en ik heerlijk met m'n beentjes hoogop in de zon kan liggen (slapen)! :D ;)
    Sterkte!

10. mammie1982

mammie1982 Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.459
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Joosie,

Ik denk dat het bij deze fase hoort. We schelen maar 2 dagen met de uitgerekende datum, en ik ben sinds een week of 2 ook weer honds en honds moe! Niet normaal meer gewoon!

11. Joosie

Joosie Bekend lid

27 sep 2008
    614
    0
    0
    @ Mammie1982,
    ok dus jij hebt het ook. Nou ik vind het een beetje lastig in mijn situatie omdat ik niet een doorgaans zwangerschap heb, zeg maar.
    Maar het gekke is ook, dat ik als ik wil slapen, niet kan slapen.

Vanmorgen wel. Was om half 9 uit bed, en ben gaan slapen om half 12 tot half 1, in de woonkamer, op bed, mega veel licht natuurlijk...nou echt raar...kan dat normaal nooit, moet altijd vet donker zijn..

12. booboo22

booboo22 Bekend lid

14 okt 2008
    929
    0
    0
    Brabant
    Ook ik ken het, soms kan ik me nergens toe zetten!

Ik heb het ook al heel mn zwangerschap en de tijd dat mn zoontje slaapt doe ik dus ook lekker niks, soms ga ik slapen en soms gewoon tv kijken...

Deel Deze Pagina