rood/bruin verlies op nod???

Discussion in 'Zwanger worden' started by lillyenco, Mar 6, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

Oct 5, 2009
    4,080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    meiden,

vandaag is mijn nod, en had vooralsnog geen klachten van aankomenden ongi..

nu stond ik vannochtend op en had ik helder rood bloedverlies bij mijn ochtendurine, dus heb ook niet getest...
    bij het afvegen was het ineens bruin? en een uur later had ik 2 speldenknopjes bruin verlies in mijn inlegkruisje.....

Nu niks meer... normaal 'loop ik leeg' als ik ongi ben.

2 dagen voor nod had ik iets rozige slijm ( sorry ) bij het afvegen, en dacht eigenlijk dat mijn ongi eraan kwam....

wat zou dit kunnen zijn? zijn er hier dames die dit ook gehad hebben en toch zwanger waren?

2. Chiggy

Chiggy VIP lid

Aug 29, 2010
    12,876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik heb een aantal weken gedacht alsnog ongesteld te worden ;)
    En zie mijn banner!
    Ik heb roze en bruinverlies gehad maar niet echt helderrood... (ja één keertje maar dat kwam doordat ik net sex gehad had en was alsnog héél minimaal)
    Ik hoop het beste voor je! Toch maar een testje wagen? :)

3. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

Oct 5, 2009
    4,080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    hmm ohkee... ja tis echt spoorloos verdwenen ineens... ik wil eigenlijk wachten tot morgen aangezien hij gister omo wit was..

4. Chiggy

Chiggy VIP lid

Aug 29, 2010
    12,876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik hoop dat je ongesteldheid niet door gaat zetten en je morgen wél positief test. Spannend hoor!!

5. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

Oct 5, 2009
    4,080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    ik hoop het..... maar je had geen helderrood bloed verlies? het kan bij mij wel een druppeltje zijn geweest hoor..

6. surf

surf VIP lid

May 21, 2007
    14,595
    1
    36
    Noord-Holland
    bij de eerste heb ik 2 dagen voor nod wat helderrood verlies gehad wat ook dezelfde dag nog over ging in bruin, 2 dagen later een vette posi test!

7. Chiggy

Chiggy VIP lid

Aug 29, 2010
    12,876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik heb inderdaad, afgezien van die ene keer, geen helderrood bloed verloren.
    Bij mij leek het net alsof het een beginnende ongesteldheid was die niet door wilde zetten (mijn menstruatie begon altijd met wat bruinverlies voordat het in alle hevigheid doorzette;))

8. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

ik wil niet de negatieveling zijn..:) maar ik heb het elke maand op de dag van mijn nod zoals jij het omschrijft.:)
    Natuurlijk hoop ik dat het bij jou wel een zwangerschap is, zeker als je dit normaal niet hebt zou ik dat ook denken!
    een vriendin van ons heeft 2 a 3 dagen licht bloedverlies gehad en dacht dat ze ongesteld was maar bleek 2 weken later toch zwanger te zijn.
    succes!!

9. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

Oct 5, 2009
    4,080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    hmmm ik heb nu echt helderrood verlies.. ga er vanuit dat ik naar ronde 2 ga... als het doorzet..

10. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Wenndy@ Dat klinkt als ongi grr jammer lieverd dikke knuf.

Share This Page