Snap er niks van

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Molensteen, 6 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Hoi
    In mijn onderschrift zijn mijn cyclussen te zien

Ik ben 4 april ongesteld geworden na 36 dagen
    Ik heb in die cyclus 4 capsules tarwe kiem olie geslikt en daarna weer vergeten...
    Ik was 4 april goed ongesteld, maar veegde enkel rood bloed af en kwam niet oo maandverband. 5 april al een heel stuk minder en 6 april was het bruin een paar uur en toen was het weg

Tot mijn verbazing op cd 12 een positieve ovulatietest
    Op cd 10 en cd13 sex gehad

Ik werd donderdag 30 april (na 26 dgn) in de middag ongesteld, eerste dag was heftig ook in mijn verbandje, 1 mei alleen maar afvegen een rood toilet papier 2 mei weer bruin en daarna was het weg.

Nu had ik op cd 5 lichte steken rechts, cd 6 erg pijnlijke waarna ik een ovutest gedaan heb ( de bovenste) en we hebben het voor de zekerheid gezellig gemaakt....
    Vandaag cd 7 weer felle pijnlijke steken en ovutest gedaan ( de bovenste )
    Wat moet ik hier mee?
    Nu al richtings eisprong?
    De pijn is dat follikel groei? Het is alleen maar rechts en op 1 plek en doet soms gewoon echt pijn

2. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Oh en dinsdag 28 april negatieve, spierwitte zwangerschapstest

3. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Molensteen,

je hebt inderdaad geen zwangerschap gemist, dus je hebt korte menstruaties gehad de laatste 2 keer. Zo te lezen heb je ook op de goede momenten gemeenschap gehad. Je zou volgens de ovutest al wel snel weer een eisprong hebben. Maar wij zijn niet zo'n fan van die testen omdat ze vaak vals positief of vals negatief uitslaan. Ik zou de testen gebruiken ter ondersteuning naast de normale berekeningen van vruchtbare dagen. Je buikklachten zouden inderdaad goed kunnen passen bij een komende eisprong aan de rechterkant. Soms kun je dat echt goed voelen.
    Meer dan wat jullie nu doen kun je in ieder geval niet doen, dus fingers crossed voor deze ronde.

Groetjes Brigitte

4. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Rare is dat dus idd op de dagen met bijna positieve testen en steken me slijm er totaal niet was

Nu op cd 10 begint het weer te komen, nu nig klonterig en plakkerig, dus ik hou het in de gaten...

Mbt me cyclussen, zou ik al bij de ha terecht kunnen?

Deel Deze Pagina