Pffff, ben beetje ongerust. Ben, morgen 38 wkn. Afgelopen dinsdag hebben ze in het ziekenhuis me 'geprimed'. Dus gel ingebracht om te proberen mijn baarmoedermond te rijpen. Er was wat kans op bloedverlies...heb ik niet gehad. Vannacht om 1u ging ik naar de wc. Had ook wat krampen. Toen dacht ik eerst, eindelijk,.het begint. Maar helaas Bij het afvegen zat er allemaal rood/bruine (leek op opgedroogd bloed ofzo)afscheiding op mijn wc papier. Toen ik in de wcpot keek, zag ik nog meer liggen. Je kan begrijpen dat ik daarna niet meer lekker heb geslapen... Wat zou dit kunnen zijn? Heb nu wel af en toe kramp. Zou ik toch wat gebloed hebben door het primen en dat he het er nu opgedroogd uitkomt?
Toch maar vk gebeld..zit toch in mijn hoofd en heb er niet van geslapen. Vk denkt dat het de slijmprop is geweest. Maar ik moet het in de gaten houden. Mochten de krampen aanhouden of ik helder bloedverlies hebben, moet ik gelijk aan de bel trekken. Het rommelt dus...kom maar op, want de uk wordt steeds groter...