Hoi Dames, Ben 7 weken terug al bevallen en de knip is goed gehecht, is ook niet meer open, maar mooi geheeld. Nu sinds een week heb ik er weer last van, van één plekje. Kijk ik er vanavond naar, want het zat me niet lekker, denk waarom doet het nu weer zeer.. Zie ik daar een rood bultje op zitten, het lijkt wel een puist Zou dit het kunnen zijn?
Dat is een ontstoken hechting, dat heb ik ook gehad. Even mee naar de dokter gaan, anders wordt het alleen maar erger.
ja maar ik had helemaal geen uitwendige hechtingen, en het hele sneetje was al dicht en mooi van kleur, dus dat zou dan toch raar zijn?
ik had ook een bultje, deed pijn maar trok heeeel langzaam weg...egenlijk een grote rode bobbel aan het eind van de hechting. Weet niet of je het herkent? Ging vanzelf over, wel erg lastig. Gewoon zorgen dat je je dagelijks daar beneden erg goed wast, idd zodat er niks ontstoken raakt. Gaat het erg heel veel pijn doen, dan toch maar ff laten checken. Pijn is hartstikke normaal na de tijd, ik bedoel, je bent wel open geknipt en dat moet helen, zelf al is de wond dicht, van binnen kun je het niet zien!
Zo'n bultje krijg je ook juist van inwendige draadjes die gaan ontsteken (zei de gyn tenminste) Ik heb het een half jaar na mijn bevalling nog gehad. Alles was dus allang dicht. Het zag er inderdaad uit als een puist, met een wit dingetje erop (sorry voor de details). Uiteindelijk heeft hij het witte dingetje opengeprikt en kwam er allemaal rommel uit (lees: net als een puist) en toen is het genezen.
klinkt smerig maar dit is precies wat ik ook gehad heb, knip mooi geheeld en hechtingen allemaal eruit en een paar dagen nadat ik op nacontrole ben geweest pijn bij de knip en ik kijk in de spiegel en het is idd een soort puist die uit zichzelf net geknapt was en er kwam allemaal rommel uit en sindsdien nergens geen last meer van en het is goed genezen!