Hallo, Wij zoeken een stabiele, stevige, goed rijdbare buggy die ook goed geschikt is om aan een fiets te hangen en mee te nemen op de fiets. Wie heeft een tip? En kun je ook de voor/nadelen noemen? En waar we op moeten letten? O ja, en passen alle buggy's op de alle fietsbeugels/dragers? Of heb je per buggy weer een andere fietsbeugel/drager nodig? Bedankt alvast voor alle reacties! Groetjes, Hanna
Ik kijk even met je mee, want wij hebben als we op vakantie gaan ook een buggy nodig. Al duurt dat nog wel een ½ jaar. Maar goed een beetje orienteren kan geen kwaad
ik heb net de koelstra simba gekocht bij babydump... wij hebben ons een flink in de buggy,s verdiept.. de meeste buggy,s kunnen op een fietsendrager.... deze zijn universeel... als je een te zware buggy koopt dan kun je hem niet op de fiets meenemen maar in de winkel kunnen ze je precies vertelen of hij wel of niet op de fiets kan.. bij de halford hebben ze goede buggydragers voor 27,- wat ik merkte is dat een hoop buggy,s makkelijk omkiepen..als je er bijv een zware luiertas aanhangt... maarja waar laat je anders die tas... ze koelstra simba is zo ontworpen dat het zwaartepunt anders ligt.... dus ik kan m,n luiertas erachter hangen en nog flink wat tasjes met spullen en hij klapt echt niet achterover... ik heb ook een zonnekap die je behalve de gewone kap nog een 2e stuk verder uit kunt trekken zodat je niet meer met die klote parasolletjes hoeft te mutsen.... daar werd ik echt knettergek van wat een gedoe zeg.... het is verder een kleine lichte buggy... ik ben er helemaal blij mee. hij kan ook echt helemaal plat dus als josefien echt zou willen slapen als we ergens op visite zijn dan kan dat gewoon in die buggy... echt ideaal gewoon... gr Jose
Oh Joseetje, dat is idd een goeie eigenschap zeg. Vaak kieperen die buggie's idd altijd om met een tas eraan. Denk dat ik ook voor de simba ga. Ik zoek een buggie die licht is en makkelijk op de fiets kan maar ook nog een beetje comfortabel is voor mn mannetje, volgens mij voldoet de simba hier allemaal wel aan. Ik zit net ff op i-net te zoeken en zie hem bij de baby superstore voor 59,99 hihi das goedkoper dan de andere winkels. Jij hebt hem bij de dump gehaald en die geven toch goedkoopste prijs garantie???? dan zou je denk ik nog geld terug kunnen krijgen, is toch 40 euro verschil. Groetjes Kim