Rood haar of blond

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Carola20, 5 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    Leuk topic zit namelijk met hetzelde. Voorla de zon erop schijnt zie je de rode gleod waarschijnlijk.

Ach rood is zeldzaam dus vindt het ergens wel leuk.

Ja en op de foto van jou lijkt het ook op rossig hoor

2. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Ik zeg ook rossig!!ik was vroeger ook rossig nu blond maar bv met haarverven komt het rode pigment altijd naar voren...

nu even spammen met onze mooie rooie!!ik dus rossig mijn man een rode baard maar aan 2 kanten rood in de familie dit het resultaat!!(L)

3. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Ik denk ook dat dit bij rossig blijft.
    Wel lief!

Mijn binkie heeft ook rode haartjes...dat was eigenlijk ook 1 van de eerste dingen waar we naar keken toen ie was geboren (okeee...eerst of ie gezond was;)) We waren erg nieuwsgierig.
    Ik heb rossig haar van mezelf...en sproeten en lichte ogen. En zn papa rood haar (althans...hij heeft geen haar meer...maar vroeger dus ;)) En hij heeft ook groene ogen en sproeten.
    Dus het was te verwachten dat Finnetje dat ook kreeg.

Ik vind het zo mooi! Alleen zn kleurtje mag wel wat minder bleek. Maar dat komt wel goed...wij zijn ook allebei niet meer zo bleek.

Onze rooie boef op zn verjaardag.

4. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    (nog) lang niet zo rood als zijn mama, maar toch... Het is niet meer echt een gloed te noemen, vind ik, aangezien het bij ongeveer elke lichtval deze kleur heeft en in de zon zelfs echt knalrood is :D

5. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Oh mooi met bruine ogen? Dat zie je niet vaak!

6. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    bruin met groen & grijs :D Heel apart!
    Jammer genoeg niet de mijne (lichtblauw/grijs), maar dit vind ik ook super, haha!

7. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    mooi vendje hoor. denk dat hij van dat erg donkere rood gaat krijgen wat ik erg mooi vind. ook die donkere oogjes gaaf hoor.

8. Que

Que Niet meer actief

Heb niet alle reacties gelezen. Maar mijn kleine man werd met spierwit haar geboren en nu aan de achterkant heeft hij rozig haar en bovenop blond. Ben benieuwd of het bovenop ook naar rozig gaat of dat het zo blijft.

Wel hoop ik dat hij niet zo'n kleur als mij krijgt toen ik klein was, want ik had rood haar en ben er onwijs mee gepest op school!! Dat zou ik erg zielig voor hem vinden

9. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Net een foto gemaakt waarop je z'n ogen ook wel goed ziet: kan er nog steeds niet echt van maken welke kleur het nou is, dus ben benieuwd of het zo blijft (hij is nu bijna 10 maanden). In ieder geval is het een bijzondere combi met z'n haar, dat dan weer wel :p

EDIT hmmm, hier verkleint ie de foto, dus zie je het nog niet echt goed :( Dan maar even zo: http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-WSURFPCC.jpg

10. whitesaber

whitesaber Niet meer actief

Mijn zoon is geboren met rossig haar maar is nu blond
    Zal wit worden
    (komt door mijn man)

Dus net andersom :D:D

11. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0

AAh mooi manneke leuk he die rode haartjes krijg jij ook zoveel reacties??!!

12. Oke nou wacht wel af iemand had laast een naam rossigblond of zo iets hahaha.Ben benieuwd ik was zelf ook spierwit kwa haar kleur.Nu ben ik donkerblond kindjes van me zus de ouste is stijl haar donkerblond met bruine ogen en de jongste is heel lichtblond met goudkleurige lokken en fel blauwe ogen en krullen.

Hier ook naomy blond wat slag in der haar en damian wat krulletjes
    ik zelf heb styl haar maar robin mijn vriend had vroeger krullen hahaha

13. Leuke foto's allemaal

14. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Rood haar krijg je ook al 1 ouder blond haar heeft en de ander bruin. Deze 2 combineren met elkaar en je krijgt rood. Hier ook een ehte redhead. Manlief is blond. Ons zoontje is een beetje rossig, maar of het echt rood word betwijfel ik.

Deel Deze Pagina