Even jullie mening/geruststelling (of niet natuurlijk ) of hoe je het noemen wilt nodig... Gisteren pakte mijn schoonzusje Romée op en toen maakte ze een heel rare zwieper met haar hoofdje. Helemaal van achteren naar opzij, geloof ik (het was zo'n naar gezicht, dat ik het niet meer precies weet ). Ik heb haar goed in de gaten gehouden en ze lijkt niet anders dan anders. Zal ik morgen de huisarts nog moeten bellen? Ik heb namelijk verder ook geen idee wat het gevolg van zo'n zwieper zou kunnen zijn... Ben een beetje terughoudend met de huisarts bellen, omdat ik de deur daar al bijna wekelijks binnen loop (oké, nooit voor niks helaas, maar hij ziet me weer aankomen...).
Zoals je al zei: heel goed je kindje in de gaten houden. Dat geeft je de meeste informatie. Ze kunnen gelukkig heel wat hebben, ze is ook niet meer pasgeboren, dat scheelt ook. Als ze niet anders is dan anders zou ik me niet teveel zorgen maken eerlijk gezegd. Als je het niet naast je neer kunt leggen en je echt zorgen maakt, morgen gewoon even bellen en telefonisch overleggen wat handig is? Al is het maar voor je eigen gemoedsrust...
Ik denk dat als het gevolgen had gehad je dit wel aan je dochter had gemerkt. Bv: lusteloos, overgeven, hoofdpijn.... Heeft ze goed geslapen afgelopen nacht? Eet en drinkt ze goed? Voor je geruststelling zou je eventueel de hap kunnen bellen om te vragen waar je op moet letten, maar ik denk dat je het belangrijkste al gedaan hebt: Je dochter extra goed in de gaten houden. Ow en al kom je dagelijks bij de huisarts, boeien. Als je niets voor niets komt zal je huisarts je niet veroordelen hoor.