Help: baby en peuter!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Nicky1973, 3 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Ik ben nu zwanger en als ik moet bevallen van de zomer wordt mijn andere baby 1 jaar. Hoe doen jullie dat met een baby en een peuter? Ik heb nu een box staan, moet ik dan straks een campingbedje in de huiskamer voor de oudste baby?
    Alvast bedankt voor de reacties.

2. redu

redu Bekend lid

30 sep 2008
    568
    1
    0
    zeeland
    Is een topic bij algemene clubs met 2 kindjes in een jaar, schrijf ik ook in.
    Wees ook welkom daar!
    Ik had gewoon 1 box en die stond laag en wisselde ik af. Om de beurt in de box,mijn oudste op een kleedje op de grond of de jongste. Oudste in de kinderstoel.
    Weet niet hoe groot jou huiskamer is maar bij mij had dat er niet ingepast.
    groetjes redu

3. laravelk

laravelk Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.970
    2
    38
    ik heb zo het gevoel dat die oudste dan al niet meer in de box wil ;) als dat nog wel zo is dan heb je de jongste toch nog een tijd vooral in de wieg/op schoot/of wat dan ook?

4. Eylem

Eylem Niet meer actief

Met een jaar zul je de box niet veel meer gebruiken voor de oudste. Tegen de tijd dat de jongste eraan toe is erin te gaan kruipt of loopt de oudste waarschijnlijk de hele kamer door.

5. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    @redu: ik zal een kijken bij de club, wat een goed idee afwisselen. En mijn huiskamer is niet heel erg groot.

6. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Bedankt voor de reacties. Ook nu al, hij is al zes maanden, zit hij liever in de wipper dan in de box, dus misschien valt het over een jaar ontzettend mee!

7. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    @redu: ik kan de club niet vinden, moet ik eerst lid zijn?

8. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Ik gebruik de box voor mijn zoon nog steeds.... Hij gata er zeker 2x per dag in. Als ik aan het koken ben en 's ochtends voordat we gaan aankleden, kan ik de wc's nog ff doen en stofzuigen enz zonder dat hij in de weg loopt. Ook heeft hij het gewoon even nodig om lekker rustig te kunen zitten en te spelen. Hij kan niet zo goed op zn billen zitten en rent liever de hele tijd in de rondte, dus hij heeft geen rust in zn kont hihihi

xxx

9. redu

redu Bekend lid

30 sep 2008
    568
    1
    0
    zeeland
    nee hoor je hoeft geen lid te zijn.
    Gewoon op forum klikken dan algemeen en daarin algemene clubs.
    anders moet je even mijn profiel aanklikken en dan naar statistieken gaan.
    Alle berichten van redu en daar staat het topic tussen.
    Zal hem ff uppen

10. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Ik zal eens kijken, dankjewel!:D

11. Snowtje

Snowtje Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.409
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ons dochtertje zat bijna nooit in de box. Hebben hem met 11 maanden weg gehaald omdat we hem echt nooit gebruikte. Dus wie weet hoef je je nergens druk om te maken :p

Deel Deze Pagina