Rood/oranje haartjes

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door lisanne123, 20 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amfy

Amfy Niet meer actief

Hier was zoon echt rood met zijn geboorte maar met 3 maanden viel het uit wn nu is hij licht blond

mijn dochter was tegen het zwarte aan en is na 7 maanden blond geworden

2. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Mijn man is met rode haren geboren (rood zit ook bij hem in de familie). Als jong kind was hij lichtblond en nu is hij donkerblond. Kan dus nog alle kanten op, denk ik.

Mijn dochter is een tikje rossig, ik weet niet of dat blijft.

3. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Hier een mannetje met rode haartjes.
    Ze waren rossig met de geboorte, maar word nu steeds donkerder. Ben er zo trots op hihi.

Hij is overig niet rood rood, maar beetje kastanje rossig.

Net als zijn vader

4. Anna2

Anna2 Lid

14 feb 2011
    87
    0
    0
    NULL
    NULL
    En even praktisch; ik werk met gepeste kinderen en pestertjes... Ik merk niet dat roodharige kindjes meer gepest worden dan andere kindjes (in mijn groepen zitten echt niet alleen roodharige kindjes:)). Ik denk wel dat als ze als ze geplaagd of gepest worden, andere kinderen gemakkelijk het rode haar noemen, omdat dat een opvallend kenmerk is. Net als bij brildragende kinderen hun bril vaak genoemd wordt, bij stevige kindjes hun gewicht aangehaald wordt, etc. Ik zou me er zeker geen zorgen om maken en lekker trots zijn op die mooie haartjes!

5. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    Mijn mannetje heeft ook rode haartjes :)
    Ik hoop dat het zo blijft, vind het zo mooi!
    Mijn man heeft ook rood haar en mijn vader ook dus het zit wel in de familie zeg maar..

6. Anne09

Anne09 Fanatiek lid

11 aug 2011
    1.291
    57
    48
    Mijn vriend, zijn broer en zijn zus hadden als klein kind super blond haar en nu hebben ze allemaal bruin/zwart haar. Dus het kan echt alle kanten nogen op.

Deel Deze Pagina