Hier was zoon echt rood met zijn geboorte maar met 3 maanden viel het uit wn nu is hij licht blond mijn dochter was tegen het zwarte aan en is na 7 maanden blond geworden
Mijn man is met rode haren geboren (rood zit ook bij hem in de familie). Als jong kind was hij lichtblond en nu is hij donkerblond. Kan dus nog alle kanten op, denk ik. Mijn dochter is een tikje rossig, ik weet niet of dat blijft.
Hier een mannetje met rode haartjes. Ze waren rossig met de geboorte, maar word nu steeds donkerder. Ben er zo trots op hihi. Hij is overig niet rood rood, maar beetje kastanje rossig. Net als zijn vader
En even praktisch; ik werk met gepeste kinderen en pestertjes... Ik merk niet dat roodharige kindjes meer gepest worden dan andere kindjes (in mijn groepen zitten echt niet alleen roodharige kindjes). Ik denk wel dat als ze als ze geplaagd of gepest worden, andere kinderen gemakkelijk het rode haar noemen, omdat dat een opvallend kenmerk is. Net als bij brildragende kinderen hun bril vaak genoemd wordt, bij stevige kindjes hun gewicht aangehaald wordt, etc. Ik zou me er zeker geen zorgen om maken en lekker trots zijn op die mooie haartjes!
Mijn mannetje heeft ook rode haartjes Ik hoop dat het zo blijft, vind het zo mooi! Mijn man heeft ook rood haar en mijn vader ook dus het zit wel in de familie zeg maar..
Mijn vriend, zijn broer en zijn zus hadden als klein kind super blond haar en nu hebben ze allemaal bruin/zwart haar. Dus het kan echt alle kanten nogen op.