met dreumes 1 jaar naar kinder kerst mis (kerk)

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sundance11, 22 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sundance11

sundance11 Actief lid

24 jul 2011
    328
    0
    16
    Hallo,

Ik zit te twijfelen wat ik zou doen.
    Maandagavond is er om 17.00 een kindermis in de kerk. Ik wil daar graag naar toe met mijn dochter. Ze vind liedjes en muziek etc erg leuk.
    Normaal is haar ritme 16.30 eten, 18.00 bad, 18.30 fles en dan naar bed.

Ik zat te denken om haar dan om 16.00 haar toetje te geven yoghurt met beetje vla, dan om 16.30 naar de kerk. 18.30 thuis warm eten, in bad en dan nog de fles wat ze er dan van op drinkt.

Wat zouden jullie doen?? Ze is 's avonds vaak wel moe, maar als ze beziggehouden wordt vind ze het ook wel weer leuk en vergeet ze haar moeheid. Als het niet gaat in de kerk ben ik ook zo weer weg.

2. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Zou je weglopen als je dochter het niet trekt? Want dat is het volgens mij geen enkel probleem. Kun je gewoon zien of het gaat, zoniet dan ga je als ze het niet trekt weg.
    Een keertje niet in bad doen kan ook, dat scheelt al een hoop tijd. En kan ze eerder naar bed.

Ik zou gewoon wat te eten mee nemen naar de kerk. Een soepstengel, beetje drinken. Hier zou niemand dat raar vinden, zeker niet in een kinderdienst.

Succes

3. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    En die dag de maaltijden omdraaien dus tussen de middag warm en dan 's avonds een boterham? Die kan ook mee naar de kerk....

4. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Je zou haar ook om 16.00 al eten kunnen geven en dan de yoghurt als je thuis komt? Zeker gaan, je kan altijd weg en wellicht vind ze het prachtig!

Veel plezier!

5. sundance11

sundance11 Actief lid

24 jul 2011
    328
    0
    16
    Dat is misschien een beter idee om om 16.00 haar warm eten te geven, ws is ze al zo moe als ze thuiskomt dat geen zin meer in warm eten heeft, dan kan ik desnoods ipv een fles melk altijd nog een papflesje geven.

Ik denk dat ik het maar gewoon doe en als het niet gaat, ga ik zo weer weg.

6. Sunlover

Sunlover Bekend lid

26 jan 2011
    764
    0
    0
    NULL
    NULL
    Of een keer 's ochtends in bad.. Elke dag is niet nodig dus een keer omdraaien is niet erg.
    Ik vind 16u warm eten wel vroeg! Ik zou 16u toetje, 17.00u soepstengel in kerk, 18.30u warm eten (wat alleen opgewarmd hoeft te worden), pyjama, fles en bed.

7. happyglow

happyglow Fanatiek lid

18 okt 2012
    2.101
    0
    0
    Accountmanager Binnendienst
    Maarssen
    Ik heb dezelfde vraag maar onze kerst mis begint om 19:00. Voor de oudste geen probleem maar de jongste is 1. Geen idee of ik hem mee moet nemen of dat 1 van ons thuis moet blijven met hem...

Ben nog in dubio...

Je kunt het misschien meenemen en in de kerk geven of anders idd wat eerder geven voor je weggaat.

8. sundance11

sundance11 Actief lid

24 jul 2011
    328
    0
    16
    Het bad is niet zo'n probleem, dat vind ze altijd heerlijk en hoort hier echt bij het avondritueel ( samen met mama in bad). Normaal eten we 16.30 dus dat half uurtje eerder maakt dan ook niet zoveel uit denk ik.

9. ukkie89

ukkie89 Fanatiek lid

26 okt 2011
    1.541
    0
    36
    Vrouw
    Ergens in het midden
    Zou het gewoon doen. Als het niet gaat ben je er zo weer uit.
    Bij ons is er om 10.00 zangdienst wou mijn dochtertje ook graag meenemen maar ze moet nog dr flesje om 10.30 en als ze die niet krijgt schreeuwt ze de hele kerk bij elkaar hahah.

Deel Deze Pagina