Hoi! Mijn zoontje van 15 weken heeft een rood/paars plekje onder zijn oog waar ik ook een klein bultje onder voel. Het begon twee weken geleden heel licht en is nu duidelijk zichtbaar. Verder heeft hij geen rare plekjes, dit is de enige. Ik heb een bevriende huisarts al geappt en die denkt aan een bloeduitstorting. Maar ben toch benieuwd of iemand dit herkent. Want op internet kom ik alleen de standaard plekjes tegen zoals een wijnvlek. Ik heb de foto trouwens ook naar de huisarts gestuurd voor alle zekerheid. En alsjeblieft niet met enge verhalen aan komen als je het niet zeker weet want ik heb een dochtertje met een ernstige aandoening dus ik ben best wel een beetje hypochonder geworden door haar . Bij mijn oudste zoon was ik nooit zo maar sinds ik zoveel mee heb gemaakt met mijn dochter, vind ik alles eng!
lijkt heel erg op wat mijn dochtertje had, een soort onderhuidse pukkeltje, ging na een paar maanden weer vanzelf weg.
Bedankt voor je reactie! Het lijkt sinds vandaag wat minder, niet meer paarsig maar gewoon alleen nog wat rood. Dus het is al aan het wegtrekken als het goed is!