Dreumes 15 maand moppert al maanden ( is ontevreden)

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door meis1987, 19 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meis1987

meis1987 Fanatiek lid

13 dec 2011
    2.451
    372
    83
    in een huis
    Hoi meiden.

Onze jongste lijkt erg ontevreden. Moppert en miept al maanden. Dacht eerst als hij kan kruipen gaat het vast beter. Toen als hij kon lopen. En nu denk ik als hij kan praten 😂 zit ook een deel verlatingsangst bij denk ik. Want kan geen stap zonder hem doen. Aan de ene kant denk ik, hoort erbij! Maar hoor ook verhalen over chiropraktor. Dat er toch iets misschien niet lekker zit. Slapen is trouwens geen probleem. Herkenbaar?

Bedankt voor het lezen

Groetjes meis!

2. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.294
    23.426
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Heel herkenbaar! Wil je niet ontmoedigen, maar duurde hier 4 maanden. En nog steeds vaak van zulke fases, ook al kan ze al goed praten. :)

3. meis1987

meis1987 Fanatiek lid

13 dec 2011
    2.451
    372
    83
    in een huis
    Duurt ook al 7 maand. Bij mijn oudste ook wel gezien. Maar een vriendin van mij begint steeds over een chiropractor. Denk dat mijn dochter Kiss heeft gehad. En twijfel ook of ik nog met haar heen moet. Al lijkt ze er geen last meer van te hebben. Slaapt alleen belabberd snachts. Hihi

4. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.294
    23.426
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Baadt het niet dan schaadt het niet toch? Ik heb het zelf niet gedaan, omdat het pas na een jaar zo was, en nog steeds dus met fases. Mijn gevoel zegt dat er in dat opzicht niks aan de hand is met onze dochter. Ontwikkelt zich errug snel, ik wijt het daar maar aan.
    Maar als jouw gevoel zegt dat er idd miss meer aan dehand is, zou ik dat toch uitsluiten.

Deel Deze Pagina